גרסיה אישר את המעבר לברצלונה: "זו החלטה אמיצה"

אריק גרסיה | JUSTIN SETTERFIELD/POOL/AFP via Getty Images

בלם מנצ'סטר סיטי הודה כי ישוב למועדון נעוריו: "משוכנע בצד שעשיתי". כשנשאל על ההשוואות לפיקה, הוא בחר לעקוץ את יונייטד, בה שיחק הבלם הוותיק: "שיחקתי בקבוצה הטובה בעיר". על אגוארו: "יכול לכבוש בגיל 100"

(גודל טקסט)

במהלך החודשים האחרונים, לא פסקו הידיעות על כך שברצלונה תנחית בקאמפ נואו בסיום העונה את בלם מנצ'סטר סיטי, אריק גרסיה. הספרדי שגדל ב"לא מאסיה", מחלקת הנוער המפורסמת של ברצלונה, ישוב למועדון נעוריו לאחר ארבע שנים בממלכה. לקראת החתימה, הבלם בן ה-20 התראיין בקטאלוניה וסיפר על ההחלטה שקיבל: "חשבתי על עתידי, ועל מה שהכי טוב עבורי בשלב הנוכחי בקריירה. זו החלטה אמיצה ואני משוכנע בצעד שעשיתי".

מסלול הקריירה של גרסיה מזכיר לרבים את זה של ג'רארד פיקה. כמו גרסיה, גם הבלם הוותיק שיחק בתחילת דרכו במנצ'סטר לפני שהגיע לברצלונה, אך הוא לבש את המדים של מנצ'סטר יונייטד. למרות שהוא עומד לעזוב את מנצ'סטר, כשהבלם הצעיר נשאל על ההשוואות לפיקה הוא בחר לעקוץ את השדים האדומים: "אנחנו שחקנים שונים. הוא השיג הכל והוא אחד הבלמים הטובים בעולם. אני רק בתחילת דרכי, כך שהמקום היחיד להשוואה בינינו הוא ששנינו התחלנו באקדמיה של ברצלונה וששיחקנו במנצ'סטר, אך הקבוצה שהוא היה בה היא הפחות טובה. לי היה יותר מזל ושיחקתי בקבוצה הטובה בעיר. חבל עבורו".

לאחר מכן, גרסיה התייחס לסרחיו אגוארו, שגם הוא צפוי לעשות את הדרך מהאתיחאד לקאמפ נואו בקיץ הקרוב: "הוא פנומן. הוא מכונת שערים. תשכח מהגיל שלו, הוא יכול לכבוש גם בגיל 100. הוא אגדי, מיתולוגי וחבר נהדר לקבוצה".

סרחיו אגוארו | James Gill – Danehouse/Getty Images

בימים האחרונים דווח כי נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה, גישש אצל פפ גווארדיולה, שמאמן כיום את גרסיה בסיטיזנס. לבלם הספרדי היו רק מילים חמות על מאמנו: "יש לנו יחסים מצוינים. אני אסיר תודה עבור כל מה שהוא נתן לי. הוא העניק לי את הופעת הבכורה, ודאג ללמד אותי דברים מהיום הראשון. הוא נתן לי הכל ואני ניסיתי לעמוד בציפיות שלו. שיחקתי עם שחקנים מהשורה הראשונה ולמדתי בכל אימון. מנצ'סטר הייתה כמו אוניברסיטה בשבילי, וזה מה שהייתי צריך".

פפ גווארדיולה, אריק גרסיה | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי