יילך בדרכו של לואיס סוארס? ג'ורדי אלבה מחזיק בהצעה מאתלטיקו

ג'ורדי אלבה | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

בתקשורת הספרדית נטען כי מגן ברצלונה קיבל הצעה מהאלופה הטרייה, על אף שהנהלת הקולצ'ונרוס מכחישה לעת עתה. המחיר: כ-15 מיליון יורו

(גודל טקסט)

לא מעט גבות הורמו, ובצדק, כשברצלונה שחררה בשנה שעברה תמורת מחיר מצחיק את לואיס סוארס לאתלטיקו מדריד. התוצאה? החלוץ האורוגוואי הביא לקולצ'ונרוס אליפות היסטורית, בעוד הקטלונים היו חסרים כל כך שחקן כמוהו, סיימו במקום השלישי בליגה והודחו כבר בשמינית גמר ליגת האלופות.

האם שחקן נוסף יעשה את הדרך מברצלונה לאתלטיקו בקיץ הנוכחי? על פי דיווח שהתפרסם היום (ראשון) בתקשורת הספרדית, ג'ורדי אלבה מחזיק בהצעה מהאלופה הטרייה ועשוי לעבור אליה. עם זאת, נטען כי הנהלת הקולצ'ונרוס מכחישה לעת עתה את ההתעניינות במגן השמאלי.

ברצלונה, כידוע, נמצאת במצוקה כלכלית רצינית ורוצה לחסוך בשכר השחקנים. בקרוב הנשיא ז'ואן לאפורטה אף יציע מתווה קיצוץ, שיהיה השלישי בשנה האחרונה. שחקנים אשר מחזיקים בחוזה גבוה ועשויים לשלם את המחיר הם אלבה, סרחיו בוסקטס, סרג'י רוברטו, אנטואן גריזמן ואחרים.

לואיס סוארס, ג'ורדי אלבה | Alex Caparros/Getty Images

בדיווח אחר נטען כי בארסה תדרוש עבור אלבה כ-15 מיליון יורו. המגן בן ה-32, לו 72 הופעות במדי נבחרת ספרד, ערך בעונה החולפת 33 הופעות ליגה אצל הקטלונים, בהן כבש שלוש ופעמים ובישל עוד שבעה שערים.

ברצלונה תחתים בקרוב את אריק גרסיה וסרחיו אגוארו בהעברה חופשית אחרי שאלה סיימו את חוזיהם במנצ'סטר סיטי. גם ג'ורג'יניו ווינאלדום, שחקן חופשי אף הוא, צפוי להגיע אחרי שעזב את ליברפול. סימן השאלה סובב סביב ממפיס דפאי מליון, שקיבל הצעה וכרגע מתלבט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי