סרחיו אגוארו חתם לשנתיים בברצלונה והוצג בקאמפ נואו

סרחיו אגוארו | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

חלוץ מנצ'סטר סיטי הצטרף רשמית: "שמח להיות בבארסה, המועדון הטוב בעולם". על מסי אמר כי הוא "מאמין שימשיך" ועל מצבו הבריאותי בישר כי "הוא מרגיש טוב יותר לאחרונה". גרסיה יוצג מחר, עסקת ויינאלדום תתעכב

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לאחר שמנצ'סטר סיטי הפסידה לצ'לסי בגמר ליגת האלופות, במה שהיה משחק הפרידה של סרחיו אגוארו מהסיטיזנס, החלוץ הארגנטינאי הוצג כבר הערב (שני) במדי קבוצתו החדשה – ברצלונה. החלוץ הארגנטינאי אמר המסיבת העיתונאים החגיגית כי הוא "שמח להיות כאן. בארסה היא הקבוצה הטובה בעולם".

על פי דיווחים, החלוץ שיחגוג השבוע את יום הולדתו ה-33, חתם לשנתיים, ובחוזה נכלל סעיף שחרור העומד על 100 מיליון יורו. אגוארו צפוי לשתף פעולה עם חברו הטוב מהנבחרת, לאו מסי, בתנאי שמלך שערי המועדון יחתום על חוזה חדש כמובן, וגם עם הבלם אריק גרסיה – גם הוא נפרד ממנצ'סטר סיטי עם סיום חוזהו והוא יוצג מחר, יום שלישי ב-18:00.

אגוארו התייחס לעתידו של מסי, שכאמור עדיין לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה: "אני מאמין שהוא ימשיך. שיחקתי איתו בנבחרת מאז שהיינו ילדים, ומבחינתי זו תהיה גאווה לשחק לצידו". בהמשך, הוא התייחס לעונה האחרונה, בה סבל מלא מעט פציעות: "לפני העונה הזו היו לי תשע שנים נהדרות. לא הייתי כמה חודשים בגלל בעיה בברך, אבל לאחרונה אני מרגיש טוב יותר".

החלוץ הצהיר שעתידו של המאמן רונאלד קומאן, אינו תלוי בו, אך הוא החמיא למאמן אותו עזב, פפ גווארדיולה: "מאז שהגיע לסיטי, הוא הציג רעיונות אחרים בכדורגל. הוא לימד אותי המון. הוא אמר לי שהוא לא רוצה שאדבר עם אף קבוצה חוץ מברצלונה".

בעניין אחר, בבלאוגרנה רוצים להשלים עסקה של שחקן חופשי נוסף, הלוא הוא ג'ורג'יניו ויינאלדום מליברפול. באיירן מינכן הכחישה רשמית את מועמדותו של הקשר לקבוצה וכך נסללה דרכו של ההולנדי לברצלונה, אבל מכשול מפתיע במיוחד ניצב בפני הקשר שעזב את ליברפול ובשלב זה נמנע ממנו לחתום בקבוצה חדשה.

ויינאלדום שב להולנד לאחר סיום עונת הפרמיירליג ותום חוזהו בליברפול אחרי חמש שנים ובסוף השבוע הצטרף לאימוני נבחרת האורנג' שהחלה בהכנות ליורו 2020 שייצא לדרך בעוד 11 ימים, אבל קיווה במהלך שהותו במדים הלאומיים לעבור בדיקות רפואיות שיאפשרו לו להשלים את המעבר לברצלונה. כעת, כך פורסם בהולנד, הוא התבשר כי מעבר לברצלונה או לכל קבוצה אחרת יוכל להתבצע רק לאחר שהולנד תסיים את דרכה ביורו, בהחלטת המאמן פרנק דה בור.

ג'ורג'יניו ויינאלדום | Fran Santiago/Getty Images

דה בור מסרב לאפשר לשחקניו לעבור בדיקות רפואיות עבור קבוצות, כדי שלא להסיח את דעתם בהכנות ליורו ואף צוטט ב"VL": "השחקנים יצטרכו להיות סבלניים עד אחרי שתסתיים התחרות".

על פי חוקי פיפ"א, שחקן מוכרח לעבור בדיקות רפואיות לפני מעבר לקבוצה חדשה וכל עוד דה בור לא יאפשר לאנשי ברצלונה (או כל קבוצה אחרת) לבצע בדיקות מקיפות, הוא לא יוכל להשלים רשמית את המעבר. פרט לכך, כך דווח לא אחת, ההולנדי סיכם את כל תנאיו ונראה שרק אחרי היורו יחתום רשמית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי