Sport1 Banner

"ג'ורדי קרויף גם יכול להיות מאמן ברצלונה, הוא עשה הכל בכדורגל"

ג'ורדי קרויף | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

לאחר שבקטלוניה הכריזו רשמית על חזרת ההולנדי אחרי 25 שנה, אוסקר גרסיה, חברו טוב ומי שהוביל תחתיו את מכבי ת"א לאליפות ב-2013, סיפר בראיון: "הוא חכם מאוד, טוב בניהול מו"מ ויודע בדיוק מה הוא רוצה לעשות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה הודיעה אתמול (חמישי) על המשך ההתקשרות עם רונלד קומאן גם בעונה הבאה והמאמן יזכה לסיוע משמעותי בדמות ג'ורדי קרויף, שגם הוא הגיע אתמול למשרדי המועדון וחתם רשמית על חוזהו החדש כמנהל טכני בקבוצה.

ג'ורדי קרויף לא היה חלק מברצלונה ב-25 השנים האחרונות, אולם לאחר שז'ואן לאפורטה נבחר לנשיא זה היה עניין של זמן עד שהוא יעזוב את שנזן הסינית וישוב למועדון. אתמול, כאמור, הקאמבק הושלם וכעת קרויף ינסה לסייע לקומאן ולברצלונה לשוב לדרך המלך אחרי עונה בעייתית במיוחד.

ברחבי העולם ציינו את חזרת קרויף לברצלונה בעיקר בהקשר ההולנדי, כי כעת לברצלונה מאמן הולנדי וכוכב עבר בדמות קומאן והוא ישתף פעולה עם הבן של יוהאן קרויף האגדי, אבל גם היו מי שניסו להסתכל על הקאמבק של קרויף אחרי 25 שנה בהיבט מקצועי ועל כן שוחחו עם מאמן מכבי תל אביב בעבר וכמובן מי שהחל את קריירת האימון שלו בברצלונה, בה גם שיחק, אוסקר גרסיה.

גרסיה כזכור עזב את ברצלונה לטובת מכבי תל אביב, במטרה להתחיל שם את דרכו כמאמן ראשי בבוגרים, והוא היה מי שיחד עם קרויף השיב למכבי תל אביב את האליפות לאחר עשור. בראיון ל"רדיו קטלוניה", אמר מאמנה החדש של ריימס הצרפתית על חזרתו של קרויף לברצלונה: "הוא יכול לעשות הכל עבור המועדון. תראו את העבר שלו, הוא עשה המון תפקידים במקומות שונים, הוא חכם מאוד, הוא טוב בשיחות עם שחקנים ובניהול מו"מ והוא גם יכול לאמן אם צריך… הוא יודע בדיוק מה הוא רוצה לעשות ובנוסף לכל הוא אוהב את ברצלונה. כמובן שהרף גבוה, אבל ג'ורדי אדם מאוד חכם".

ג'ורדי ואוסקר
ג'ורדי ואוסקר | עדי אבישי
עוד באותו נושא: אוסקר גרסיה, ג'ורדי קרויף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי