בנזמה: "מקווה שאמבפה יעבור לריאל מדריד כמה שיותר מהר"

קיליאן אמבפה, קראים בנזמה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

החלוץ הצרפתי פרגן לשותפו החדש לנבחרת ולא הסתיר את רצונו לשחק לצידו גם בבירת ספרד: "הוא יכול לעשות הכל, אני אוהב שחקנים כאלה. כל השחקנים הגדולים רוצים להגיע לבלאנקוס, מאחל לו להגיע בקרוב"

(גודל טקסט)

קארים בנזמה ששיחק רק ביום רביעי לראשונה עם קיליאן אמבפה במדי נבחרת צרפת, לא חושש להצהיר בראיון ל-AFP כי הוא מקווה שהחל מהקיץ הקרוב חלוץ פריז סן ז'רמן ישתף איתו פעולה גם בחלק הקדמי של ריאל מדריד.

"זה יהיה אידיאלי אם הוא יחתום בריאל", סיפר בנזמה והוסיף: "כל השחקנים הכי טובים רוצים להגיע לריאל מדריד ואני מאחל לו שיעשה זאת כמה שיותר מהר. בכל מקרה כל זה יכול להיות תקף רק במקרה שירצה לעזוב את פריז סן ז'רמן שגם היא קבוצה מצוינת".

החלוץ הוותיק המשיך: "הוא שחקן טוב מאוד, למרות גילו הצעיר הוא יכול לעשות הכל. אלו השחקנים שאני אוהב, זריזים, מהירים, יעילים שיודעים לשחק בנגיעה ולנוע לעומק. לא שיחקנו הרבה ביחד אבל באימונים אנחנו מחפשים אחד את השני. הוא פשוט יודע לשחק כדורגל".

כזכור אמבפה חתום בפריז סן ז'רמן עד קיץ 2022 ולמרות ההצהרות של הנשיא נאסר אל חלאיפי שיישאר בקבוצה בעתיד הקרוב, ייתכן שלאור הארכת חוזהו של ניימאר עד 2026 והחשש לאבד את הכוכב צרפתי בחינם, סביר להניח שאמבפה יימצא את עצמו בקבוצה חדשה לאחר טורניר הגמר של היורו.

קיליאן אמבפה, קארים בנזמה, רפאל וראן | David Ramos/Getty Images
עוד באותו נושא: קארים בנזמה, קיליאן אמבפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי