צ'אבי הרננדס חושף: זו הסיבה שדחיתי את ברצלונה

צ'אבי הרננדס | FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images

אגדת העבר של המועדון שהאריך את חוזהו באל סאד: "זה היה קשה לסרב לקבוצה פעמיים אך זה פשוט לא היה הזמן - אישית, מקצועית, משפחתית, אין מה למהר". וגם: ההיסטריה כשנחת בעיר ומה הוא חושב על העונה הנוכחית

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אמנם רונאלד קומאן האריך את חוזהו בקבוצה רק ביום שישי אך עבור רבים זה רק עניין של זמן עד שצ'אבי הרננדס, מאמנה של אל סאד ואגדת העבר של ברצלונה – יעמוד על הקווים בקאמפ נואו. הספרדי התראיין וסיפר משהו סירב פעמיים להצעה מהמועדון של חייו והבהיר בריאיון ל-"La Vanguardia" כי למרות שהיה לו לא פשוט לעשות זאת – זה פשוט לא היה הזמן הנכון. בסקר "מארקה", אגב, 86% מהמצביעים חושבים שהספרדי פעל נכון כשדחה את ההצעות.

צ'אבי היה מאוד כן בריאיון ואמר: "למרבה המזל, או לצערי, אמרתי 'לא' לברצלונה פעמיים. בגלל נסיבות שונות, משפחתיות, מקצועיות וגם בפן החוזי. להגיד שזה לא קשה? זה כן היה קשה, כי אני קולה, אבל זה פשוט לא היה הרגע". צ'אבי השתמש כדוגמא בצ'אבי אלונסו שמאמן את קבוצת המילואים של ריאל סוסיאדד: "הוא אמר לפני כמה ימים שהוא רוצה להיות מאמן בדרכו שלו, ואני מרגיש מזוהה, אין מה למהר".

עוד אמר: "מה שיגיע – יגיע, אחשוב טוב, אעריך זאת ואחליט. לפני שנה (לפני פיטוריו של ארנסטו ואלוורדה בעונת 2019/20) דחיתי הצעה מהמועדון, זה לא היה הזמן. אין מה למהר. חתמתי באל סאד לעוד שנתיים, אני לא מרגיש צורך לעזוב גם אם הצעות מקבוצות אחרות עושות לי טוב. יהיה לי תפקיד חשוב גם במונדיאל שייערך בקטאר".

צ'אבי הרננדס, ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

לא מזמן נחת צ'אבי לחופשה קצרה בספרד מה שהביא לגל של דיווחים נוספים. צ'אבי נזכר: "נחתי בשדה התעופה, חיכו לי המון כלי תקשורת בשדה. קיבלתי המון הודעות ברגע שהגעתי. 'הם לא אמרו לך כלום?' (מהמועדון) שאלו אותי. אמרתי שלא – ראשית, כי יש להם מאמן וחייבים לכבד את רונאלד קומאן, ושנית אני לא ממהר".

בנוסף התייחס צ'אבי ליכולת של ברצלונה השנה: "הסיום היה קודר אבל בסך הכל אני די מרוצה בגלל כל מה שקרה למועדון". הוא החמיא לפדרי: "יש לו איכות יוצאת דופן, הוא הפתעה ענקית. משחק בצורה בוגרת, שחקן טופ למרות גילו הצעיר". את סרחיו בוסקטס כינה כקשר האחורי הטוב בהיסטוריה. על פרנקי דה יונג אמר: "הוא השחקן המודרני. הוא מניע כדור, פותח את המשחק, מחלץ כדורים וגם שיפר את יכולת ההבקעה שלו".

פדרי | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי