עובר למפרץ: הסופרקאפ הספרדי ייערך בערב הסעודית עד 2029

ריאל מדריד חוגגת זכייה בסופר קאפ | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

לפי דיווחים בספרד, ההתאחדות המקומית הגיעה להסכם עם מקבילתה הסעודית במסגרתו הטורניר ישוחק במפרץ בשמונה השנים הקרובות, זאת עבור 240 מיליון יורו לכל התקופה

(גודל טקסט)

לאחר שנערך בה ב-2020 וחזר לספרד ב-2021 עקב נגיף הקורונה, הסופר קאפ הספרדי צפוי לחזור לערב הסעודית והפעם לטווח ארוך. לפי פרסום היום (שני) בספרד, נשיא ההתאחדות המקומית לואיס רוביאלס הגיע להסכם עם מקבילתו הסעודית על קיום המשחקים במפרץ עד שנת 2029.

הסופרקאפ הספרדי משוחק בשיטה מעט שונה מבשאר היבשת, כאשר ישנן ארבע קבוצות שמשחקות בשני חצאי גמר, זאת בניגוד למדינות רבות בהן נהוג לערוך משחק גמר בלבד. לכן, הרווח הכלכלי הפוטנציאלי במפעל הוא גדול למדי, וזו בדיוק כוונת ההתאחדות הספרדית עבורה היא מוציאה לפועל את המהלך.

לפי הדיווח, מ-2022 ועד 2029 ההתאחדות הסעודית צפויה להעביר 240 מיליון יורו סך הכל, כאשר אם מחלקים זאת לפי שנים מדובר על 30 מיליון יורו עבור כל שנה בה ישוחק הסופרקאפ על אדמת המדינה המוסלמית. בהחלט השקעה משתלמת, במיוחד בתקופת הקורונה.

אגב, בפעם האחרונה שהטורניר נערך בערב הסעודית, הייתה זו ריאל מדריד שזכתה בתאואר לאחר שניצחה בפנדלים את אתלטיקו מדריד בגמר. השנה קטפה את התואר אתלטיק בילבאו, שגברה בגמר דרמטי על ברצלונה במשחק בו הורחק ליאו מסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי