רוצה כוכב: בארסה לא מוותרת על הולאנד ולאוטרו, גם סטרלינג בתמונה

ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/POOL/AFP via Getty Images

בתקשורת הספרדית טוענים כי הקטלונים רוצים 'שחקן התקפה ברמה גבוהה' ומקווים להכניס מספיק ככסף ממכירות כדי לצרף את הנורבגי או הארגנטינאי. בסקיי טוענים: "חושבים לנסות לצרף את סטרלינג". וגם: פיאניץ' יעזוב?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה פעילה מאוד בשוק ההעברות הנוכחי במטרה לבנות את עצמה מחדש ולחזור להתחרות על כל התארים. הקטלונים מתמקדים בעיקר בצירוף שחקנים חופשיים, וכבר החתימו שלושה שחקנים מאז הסתיימה עונת 2020/21 – סרחיו אגוארו, אריק גרסיה ואמרסון.

מעבר לשלושת השחקנים שהצטרפו רשמית, נראה שגם ממפיס דפאי, כוכב ליון מתקרב לחתימה בקאמפ נואו, וגם הוא יגיע בהעברה חופשית. ג'ורג'יניו ווינאלדום, שסיים את חוזהו בליברפול, "ברח", כידוע, ונמצא בדרך לפריז סן ז'רמן, שהגישה לו הצעה הרבה יותר גבוה מזו של בארסה, בה היה נראה כי הוא עתיד לחתום בקרוב.

אבל ברצלונה לא מוותרת גם על צירוף רכש מרכזי יותר, ולא כזה שיגיע בחינם. בשער של ה'ספורט' הקטלוני התנוססה הבוקר (שלישי) הכותרת: "הם רוצים להחתים כוכב", בהתייחסות למועמדותם של ארלינג הולאנד ולאוטרו מרטינס. זה אמנם נראה תסריט קלוש שאחד מהם יגיע, אך בתקשורת הספרדית טוענים שהקבוצה לא מוותרת.

לאוטרו מרטינס | Mattia Ozbot/Getty Images

"בארסה בוחנת את האפשרויות לצרף שחקן התקפה מהרמות הגבוהות ביותר", נכתב ב'ספורט. "הקבוצה מקווה לייצר מספיק כסף ממכירות שחקנים, במיוחד של עוסמאן דמבלה, כדי לדחוף להחתמת '9'. הולאנד ולאוטרו מרטינס, למרות הקשיים, ממשיכים להיות החלום".

מעבר לכך, ב"סקיי ספורטס" התפרסם דיווח מפתיע לפיו "ברצלונה חושבת לנסות להחתים את ראחים סטרלינג ממנצ'סטר סיטי". ברור שעסקה כזו, אם וכאשר, תהיה מסובכת מאוד עבור הבלאוגרנה, אך הכיוון ברור – במועדון רוצים להחתים כוכב לחלק הקדמי.

וממי שעשוי להגיע למי שעשוי לעזוב. מיראלם פיאניץ', שממש לא התאקלם בעונה החולפת בקבוצה ורשם 619 דקות בלבד בכל 2020/21 במסגרת הליגה, התראיין בבוסניה ולא שלל שלא ימשיך: "עזיבה? קשה לדבר על זה עכשיו. אני בחופשה עם המשפחה שלי וזה מה שאני חושב עליו עכשיו. ההכנות לעונה החדשה מתחילות ביולי ואז אצטרף לקבוצה, נראה מה יקרה בהמשך".

ראחים סטרלינג | Susan Vera – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי