אקס ברצלונה תוקף את ואלוורדה: "התקשה לדבר עם מסי"

ארנסטו ואלוורדה, ליאו מסי
ארנסטו ואלוורדה, ליאו מסי | Gettyimages

לוקה דין, מגן אברטון בהווה ושחקן הקטאלונים לשעבר, העביר ביקורת חריפה על המאמן: "לא התחברתי אליו. הוא לא היה מתקשר טוב והיה ניתן לראות את זה". לעומת זאת, על קרלו אנצ'לוטי היו לו רק מילים טובות להגיד

(גודל טקסט)

לוקה דין עבר לא מעט מועדונים בקריירה. מליל הוא עבר לפריז סן ז'רמן, יצא לעונת השאלה ברומא לפני שחזר לבירת צרפת, משם הגיע לברצלונה וכעת הוא שייך לשורותיה של אברטון מהפרמיירליג. כתוצאה מכך, המגן הצרפתי הספיק לעבור לא מעט מאמנים בכירים בכדורגל העולמי, ובראיון שנתן היום (שלישי) ל"לאקיפ" הצרפתי הוא חושף סיפורים מהעבר.

על תקופתו בברצלונה, דעתו של דין מעט חלוקה. על לואיס אנריקה, אמר: "היינו מתמקדים בטקטיקה חמש או עשר דקות, אבל זה בדיוק מה שהיה יוצא לפועל במשחקים". לעומת זאת, הוא מתח ביקורת על ארנסטו ואלוורדה: "לא היה לי איתו חיבור. הוא לא היה מתקשר טוב והיה ניתן לראות את זה. אפילו היו לו בעיות לדבר עם מסי. הוא היה מאוד שמור, הופתעתי מכך".

דין בן ה-27, שזומן לסגל צרפת לקראת היורו הקרוב, שיחק בעונה החולפת באברטון תחת קרלו אנצ'לוטי, שלאחרונה מונה לריאל מדריד ויחזור לקדנציה שנייה בבלאנקוס. עליו הוא אמר: "הוא האסטרטג הכי טוב. הוא יודע איך להסביר לשחקנים את הדברים שהוא רוצה, והכל דרך הומור. במהלך תקופת הקורונה הוא ביקש מאיתנו לא לערוך מסיבות, אבל במידה ועורכים אז 'להזמין אותו כדי שהוא יוכל להשגיח עלינו'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי