קרויף התייחס להצטרפותו לברצלונה, פיקה נפגש עם לאפורטה

ג'ורדי קרויף | טוויטר

ההולנדי התייחס לראשונה לחזרתו לקאמפ נואו: "כשהתקשרו אליי - לא היה לי ספק. אעזור בכל הבעיות". הוא מבהיר: "קומאן המאמן, לא אשב על הספסל". הנשיא שוחח עם הבלם על סיום העונה ושאל על התחושות לגבי המאמן

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ג'ורדי קרויף (47) כבר עשה דבר או שנייים בכדורגל לאחר שסיים את קריירת המשחק שלו. הוא הביא להצלחה מסחררת במכבי תל אביב כמנהל מקצועי, למשל. אך נראה שהגיע רק עכשיו לפסגה כשהצטרף לברצלונה כיועץ לנשיא ז'ואן לאפורטה. כעת ההולנדי מדבר לראשונה על האתגר הבא בריאיון קצר בספרד. כזכור, ג'ורדי, בנו של אגדת המועדון יוהאן קרויף ז"ל, שיחק בקבוצה במשך שנתיים בין 1994 ל-1996.

"כשברצלונה התקשרה אלי – לא היה לי ספק. זה היה זמן טוב לחזור הביתה מסיבות רבות", אמר בריאיון ל"קדנה סר". בארסה היא מועדון נהדר עם היסטוריה מפוארת וכמובן אוהדים רבים, זה התזמון הנכון". על תפקידו אמר קרויף: "אני אעזור בכל מה שצריך במיוחד בתחום הספורטיבי שזה משהו רחב מאוד".

להולנדי היה חשוב להבהיר שהוא לא יהיה על הספסל או קרוב לכך: "המאמן הוא רונאלד קומאן. תמיד היו לי יחסים טובים איתו, אנחנו מכבדים זה את זה. הוא רגוע מאוד ומאושר להמשיך בקבוצה". לבסוף נשאל קרויף האם ליאו מסי ימשיך או לא וענה בהומור: "אני לא יודע, עד האחד באוגוסט אני לא מתחיל את התפקיד בצורה רשמית".

רונאלד קומאן | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

עוד בבארסה, בספרד דווח כי הנשיא לאפורטה נפגש עם ג'רארד פיקה והשניים דנו במספר עניינים. במהלך הפגישה נידון חוזהו של פיקה, אחד המשתכרים הבכירים בסגל, שהביע נכונות כמובן לקצץ בשכר. בעונה החולפת סבל מפגיעות ונעדר לא מעט מהמגרשים. לגבי ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס העניין דווקא מסובך יותר ולא ברור אם ימשיכו במועדון.

מעבר לעניין החוזים, פיקה הציג את דעתו לגבי סיום העונה המאכזב של הקבוצה שכשלה בישורת האחרונה בליגה וניצחה פעם אחת בלבד בחמשת המשחקים האחרונים. כמו כן, לאפורטה התעניין בתחושות של חדר ההלבשה לאחר שנקבע כי קומאן ימשיך במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי