רמז לבאות: סרחיו ראמוס ירד מהפוסטר של ריאל מדריד

סרחיו ראמוס | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

הפור כבר נפל? פוסטר שנתלה בחנות הרשמית של הבלאנקוס כלל חמישה שחקנים - והקפטן לא אחד מהם, ומעולם הוא לא היה קרוב יותר לעזיבה. וגם: האם הקבוצה תארח בוונדה מטרופוליטנו בתחילת העונה הבאה?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

הרומן בין ריאל מדריד לסרחיו ראמוס בחיים לא היה נראה קרוב יותר לסיום מאשר עכשיו. כידוע, הקפטן מסיים את חוזהו בסוף החודש, והמשא ומתן בין הצדדים עלה על שרטון, כשהבלם בן ה-35 דורש לחתום לשנתיים בעוד המועדון הציע לו חוזה לשנה אחת בלבד.

השבוע דווח ב- "ABC" כי ריאל משכה את ההצעה האחרונה לראמוס, והבלאנקוס השלימו סופית עם עזיבתו אחרי חודשים קשים של נתק. הבלם, שסבל מפציעות רבות בעונה החולפת ורשם רק חמישה משחקים ב-2021, קיבל בהצעה האחרונה חוזה לעונה נוספת בתמורה לקיצוץ של עשרה אחוזים – וסירב.

אז האם ראמוס יסיים את דרכו בריאל אחרי 16 שנים נפלאות והפור כבר נפל? רמז גדול נוסף לכך קיבלנו היום (רביעי), כאשר נתלה פוסטר בחנות הרשמית של המועדון עם חמישה שחקנים שלובשים את המדים החדשים לעונת 2021/22 – וראמוס לא נכלל ביניהם. אין ספק שאם בסופו של דבר הוא ימשיך זו אפילו כבר תהיה בשורה מפתיעה.

בתוך כך, ב"מארקה" דווח הבוקר כי הקבוצה גיששה לגבי האפשרות לארח את משחקי הבית הראשונים בעונה הבאה בוונדה מטרופוליטנו של אתלטיקו מדריד, זאת מכיוון שהסנטיאגו ברנבאו המשופץ עדיין לא יהיה מוכן לפתיחת 2021/22.

לאחר מכן, ב"רדיו קופה" הכחישו את הדיווחים, וטענו כי ריאל מדריד תבקש מההתאחדות הספרדית ששלושת מחזורי פתיחת העונה יהיו עבורה משחקי חוץ, ולאחר מכן היא מקווה כבר לשוב לסנטיאגו ברנבאו המחודש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי