ריאל משכה את ההצעה לראמוס. השחקנים דרשו לא למנות את קונטה?

סרחיו ראמוס | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

לפי "ABC", לאחר שהקפטן לא החזיר תשובה, גם אם יסכים לחתום לעונה הוא לא ימשיך. הנשיא פרס מקווה להיפרד ממנו באופן חגיגי. ב-"Le10Sport" נטען כי עשרה שחקנים איימו בעזיבה אם האיטלקי יגיע. וגם: מה עם זידאן?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

נפל דבר: ריאל מדריד כבר מתכננת את הפרידה מסרחיו ראמוס. לפי "ABC", המועדון משך את ההצעה האחרונה לקפטן והבלאנקוס השלימו סופית עם עזיבתו אחרי חודשים קשים של נתק. הבלם בן ה-35 שסבל מפציעות רבות העונה ורשם רק חמישה משחקים ב-2021 – קיבל הצעה לעונה נוספת בתמורה לקיצוץ של עשרה אחוזים – וסירב. הוא דרש לקצץ רק אם החוזה יהיה לשנתיים וזה חורג ממדיניות המועדון שלא יכל להרשות זאת לעצמו בעיצומו של משבר הקורונה.

"חמישה חודשים עברו ולא נעשתה שום התקדמות", נכתב בדיווח, כאשר הספרדי נפגש עם הנשיא פלורנטינו פרס בחודש דצמבר. המאמן קרלו אנצ'לוטי כבר אמר שהוא ישוחח עם הקפטן אך זה לא יעזור. "אין הסכמה, אין ברית, הוא לא ימשיך". במועדון התאכזבו מכך שסרב לקחת על עצמו את הדיאלוג עם יתר השחקנים על קיצוץ בגובה 10% בשכר בשל משבר הקורונה, כפי שהיה בשנה שעברה, ומי שהרים את הכפפה היה קאסמירו. לאחרונה גם פורסם כי ראמוס אף ארגן 'מרד' והפציר בחבריו שלא ללכת לקראת המועדון שכן הכסף שייחסך עשוי להיות מנוצל לרכישת קיליאן אמבפה.

ראמוס כן ישוחח שוב עם פרס כשהנשיא רוצה לארגן לו פרידה ראויה כיאה לאגדה, עוד לפני שחוזהו יסתיים בראשון ביולי. המועדון מתכנן לקיים טקס מיוחד וצילום מרשים לצד 22 התארים בהם זכה, בדגש על ארבעת גביעי אירופה. הבלם שלא נכלל בסגל נבחרת ספרד ליורו, נמצא בחופשה והצדדים ינסו למצוא תאריך. ראמוס יהיה זה שיחליט על אופן הפרידה כשלא ברור האם יסכים. ישנה אפשרות שיקיים מסיבת עיתונאים לבדו או אפילו יכתוב מכתב פרידה ארוך כפי שעשה זינדין זידאן.

הבלם הצטרף כזכור מסביליה בקיץ 2005 לאחר שהקבוצה שילמה את סעיף השחרור שלו ורשם 16 עונות במדי הבלאנקוס. יש לו 671 הופעות במדי ריאל, כשרק שלושה שחקנים שיחקו יותר ממנו – מנואל סאנצ'יס, איקר קסיאס וראול. דויד אלאבה שהגיע בהעברה חופשית מבאיירן מינכן, ימלא את מקומו ואנצ'לוטי לא פוסל רכישת שחקן הגנה נוסף. מעבר לכך, נאצ'ו פרננדס צפוי להאריך את חוזהו בקרוב.

עוד בריאל, בתקשורת נחשף מדוע אנטוניו קונטה שעזב את אינטר לא התמנה למאמן הבלאנקוס. לפי הדיווח ב-"Le10Sport", לא פחות מעשרה שחקנים הפצירו בנשיא פרס שאם האיטלקי יגיע – הם ידרשו לעזוב וכך לפרס לא נותרה ברירה אלא לבחור באפשרות אחרת. ומה לגבי זידאן? בספרד נטען כי הצרפתי לא יאמן אף קבוצה לפחות לא בשנה הקרובה. הוא זקוק למנוחה אחרי פרק ב' האינטנסיבי בריאל ומקווה לרשת את דידייה דשאן. לא בטוח שזידאן ירצה להמתין עד לתום המונדיאל בקטאר אך בעונת 2021/22 כנראה יהיה בשנת שבתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי