מדאיג: מסי עדיין לא קיבל מברצלונה הצעה לחוזה חדש

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

"מארקה": המועדון עדיין לא הגיש מסמך רשמי לקפטן שיהיה שחקן חופשי בעוד שלושה שבועות וכרגע מתרכז בקופה. לאפורטה מתכנן: הצעה לשנתיים עם קיצוץ של מחצית משכרו. גריזמן הודה: "הייתי אומלל". חיזוק חדש על הפרק?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה עובדת קשה הקיץ כדי לבנות קבוצה טובה יותר מאשר זו של העונה שעברה. המאמן רונאלד קומאן נשאר ומעבר לכך הצטרפו סרחיו אגוארו ואריק גארסיה ממנצ'סטר סיטי. אולם, האוהדים טרם קיבלו את הבשורה הגדולה ביותר לה הם ציפו – הארכת חוזהו של ליאו מסי. בעוד 21 ימים הקפטן מסיים את חוזהו ולפחות לפי "מארקה", המצב בעייתי.

"ההמשכיות של מסי מכריעה לפרויקט. השבועות חולפים ולמרות שז'ואן לאפורטה ברורה מאוד לגבי ההצעה שהוא רוצה להגיש – המועדון טרם העביר הצעה רשמית לחידוש החוזה", נטען בעיתון המזוהה עם ריאל מדריד. "אין שום מסמך שניתן לנתח ולקבל עליו החלטה".

לאפורטה ברור מאוד לגבי הרצון של המועדון מזה מספר שבועות – הוא רוצה שמסי יחתום לשנתיים נוספות עם שכר של 50 מיליון יורו ברוטו (כמחצית מחוזהו הנוכחי) ובהמשך יהיה גם שגריר המועדון לפרק זמן ארוך ואז שכרו יעמוד על עשרה מיליון יורו לעונה. הנשיא הסביר חלר מהפרטים הללו לחורחה מסי, אביו של הקפטן, אך זה עדיין לא קרה בצורה קונקרטית ומפורטת.

ז'ואן לאפורטה וליאו מסי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

כמובן שהמשכיותו של מסי תלויה יותר בפרויקט ספורטיבי תחרותי ונזכיר כי ברצלונה לא זכתה באליפות כבר שנתיים ומאז 2015 לא הניפה את גביע אירופה לאלופות. בעוד ארבעה ימים תחל ארגנטינה את דרכה בטורניר קופה אמריקה ונראה שלפחות עד סיום הטורניר הקפטן, שנחוש לזכות בתואר ראשון עם הנבחרת – לא יחליט לגבי עתידו.

ממפיס דפאי ההולנדי, שחקן אותו רונאלד קומאן מאוד רוצה לצרף – קרוב מאוד להגיע לקאמפ נואו (בניגוד לג'ורג'יניו ווינאלדום) אך נטען כי יובנטוס הגישה לו הצעה כלכלית מפתה יותר. לפי "מונדו דפורטיבו", הקטלאנים סימנו יעד חדש – קשרה האיטלקי של רומא, לורנצו פלגריני (24) שבלט אשתקד עם 11 שערים ותשעה בישולים. סעיף השחרור שלו עומד על 30 מיליון יורו והוא נמצא בשנה האחרונה לחוזה.

עוד בברצלונה, אנטואן גריזמן שעבר שנתיים לא פשוטות בכלל, התראיין ל"לאקיפ" הצרפתי וסיפר: "כן, הייתי אומלל בברצלונה. כשאיבדנו את האליפות למשל, זה ציער אותי מאוד, או למשל בתחילת העונה כשלא שיחקתי. הרגשתי לא חשוב. אני רגיל לשחק תמיד, ובמשחקים הגדולים מצאתי את עצמי על הספסל כמו נגד ריאל מדריד. זה מעצבן לראות את חבריי לקבוצה מתחממים על המגרש. אבל אלה ההחלטות של המאמן ועלי לקבל אותן ולנסות לעשות כל שניתן כדי לשנות את דעתו.

מערכת היחסים עם מסי: "אנחנו מבינים אחד את השני היטב. לפעמים אנחנו מסמסים אחד לשני. אנחנו מדברים הרבה באימון. במגרש כמובן שקל לשחק איתו. במשחק הדברים משתפרים לאט לאט. אתה יודע שאתה תקבל ממנו את המסירה הכי טובה שאפשר. אתה שולח לו מלון ומקבל קוויאר. השנה האחרונה הייתה קצת קשה כי היו לנו פציעות ושיחקנו במערך בו לא תמיד כולם היו במיטבם.

ליאו מסי, אנטואן גריזמן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי