שותפו של בקהאם אופטימי: "ליאו מסי ישחק באינטר מיאמי"

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

"הפרעוש" צפוי להאריך את חוזהו בברצלונה בקרוב, אך בעלי הקבוצה האמריקאית מאמין שבקיץ 2023 ניתן יהיה לצרפו: "שואפים לבנות קבוצה ברמה הגבוהה ביותר, דייויד ואני עובדים קשה מאוד בשביל זה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ליאו מסי עדיין ממתין לחוזה רשמי מברצלונה ובשלב זה נחשב שחקן חופשי שיכול לעזוב לאן שרק ירצה, אבל כבר אין לאף אחד ספק שבמוקדם או במאוחר הוא ייפגש עם ז'ואן לאפורטה וראשי ברצלונה ויחתום על חוזה חדש. מה שלא ברור גם נכון להיום, זה אם מסי יפרוש במדי ברצלונה או שמא יאריך את חוזהו בשנתיים ולאחר מכן, כשיהיה בן 36, יעזוב.

מי שנשמע מאוד משוכנע ביכולתו להביא את מסי לקבוצתו ביום שאחרי ברצלונה הוא חורחה מאס, בעלי קבוצת אינטר מיאמי – משמע השותף של דייויד בקהאם בבעלות על המועדון – שלא מסתיר את רצונו לצרף את "הפרעוש", אם לא הקיץ אז ב-2023, כפי שגם התקשורת הספרדית רומזת שיקרה.

"דייויד ואני עובדים קשה מאוד כדי לצרף את השחקנים הכי טובים בעולם", אישר מאס, "יש לנו שאיפות מאוד גבוהות וכמובן שליאו מסי ביניהם – מדובר ללא צל של ספק בשחקן הכדורגל הטוב ביותר בכל הזמנים. אני אופטימי שמסי יגיע לכאן וילבש את מדי אינטר מיאמי. מסי הוא שחקן שישאיר מורשת בתור הכדורגלן הגדול ביותר והשאיפות של אינטר מיאמי הן לבנות קבוצה ברמה הכי גבוהה שיש".

בפעם האחרונה שמסי התייחס לאפשרות מעבר לארה"ב, לפני כשנה, אלו היו דבריו: "תמיד אמרתי שיום אחד ארצה ליהנות מהחוויה לגור בארצות הברית, אבל לומר אם זה יקרה אני ממש לא יודע".

דיוויד בקהאם עם ליאו מסי
דיוויד בקהאם עם ליאו מסי | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי