דיווח: ראמוס ופרס נפגשו, זידאן השתולל על עיתונאי

סרחיו ראמוס ופלורנטינו פרס | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

תפנית בעלילה? הקפטן עשוי להישאר כשהשניים יצאו מחויכים מוולדבבאס. המועדון יגיש לבלם שכבר היה בדרך החוצה את אותה הצעה - חוזה לעונה נוספת בתמורה לקיצוץ, כשווראן יעזוב. המאמן שהתפטר: "העבודה שלך בושה!"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בעוד קצת יותר משבועיים, ב-30 ביוני, מסיים סרחיו ראמוס את חוזהו בריאל מדריד ועתידו של הקפטן ממשיך להעסיק את התקשורת. לאחר שהיה נראה שאין מנוס מפרידה בתום 16 שנה ושהשאלה היחידה היא כיצד ייפרדו הבלאנקוס מאחד השחקנים הגדולים בתולדותיהם – נראה שחלה תפנית בעלילה. לפי "אס", אחד העיתונים הגדולים בספרד – ייתכן כי הבלם ימשיך לעונה נוספת.

ביום שישי דווח שראמוס הגיע למתחם האימונים וולדבבאס כדי לשוחח עם הנשיא פלורנטינו פרס אחרי נתק ארוך. שניהם סירבו לאשר את קיום המפגש הזה, בתיאום, אך לפי מה שנודע לעיתון הם יצאו מחויכים. מוקדם יותר החודש פורסם כי ריאל משכה את הצעתה לקפטן וכעת דווח כי הבלאנקוס מוכנים להחזיר את ההצעה על אף האכזבה מראמוס. ההצעה היא להאריך את חוזהו בעונה אחת יחד עם קיצוץ של עשרה אחוזים משכרו.

נטען כי ראמוס, שרשם חמש הופעות בלבד ב-2021 ולא זומן לסגל הנבחרת הספרדית ליורו, שינה את דעתו. הוא היחיד מבין השחקנים שסיימו את החוזה (לוקה מודריץ' ולוקאס ואסקס כבר חתמו) שטרם נמצא פיתרון. "הדלת נפתחה מחדש עבור ראמוס", נכתב לסיכום, כאשר מי שיעזוב הוא רפאל וראן (השלים עשור במועדון) שמסיים את חוזהו בעונה הבאה ולא הביע נכונות לחתום על חוזה חדש. למעשה, היום דווח כי הוא דורש לעזוב לפריז סן ז'רמן.

ראמוס. הסוף יהיה טוב? | Burak Akbulut/Anadolu Agency via Getty Images

בנושא אחר, מאז שזינדין זידאן התפטר מריאל מדריד הוא שמר על שתיקה וסרב לדבר על עיתונאים למעט מכתב הפרידה אותו פרסם בעיתון ה"אס". אתמול בלילה (ראשון) הוא נצפה לראשונה בפומבי כשהגיע לראות את בנו השוער לוקה זידאן משחק במדי ראיו וייקאנו נגד ג'ירונה בפלייאוף העלייה לליגה הבכירה. עיתונאי שהיה במקום התעניין בשלומו וניסה לשאול אותו על הפרידה מהבלאנקוס. זידאן התרגז וענה לו: "שוב אותן השאלות האלה? העבודה שלך היא בושה וחרפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי