לאפורטה: "מסי רוצה להישאר בברצלונה, מאמין שיאריך את חוזהו"

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

הנשיא שנשמע אופטימי לגבי הארכת חוזהו של הכוכב, דיבר ב'רדיו קופה' גם על סוגיית הרכש: "יגיעו הרבה שחקנים חדשים בטריידים". בקטאלוניה טוענים: ממפיס דפאי יחתום באופן רשמי בקרוב

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לפי הדיווחים בכלי התקשורת בקטאלוניה ובארגנטינה, ליאו מסי מתכוון להאריך את חוזהו בברצלונה. הערב (רביעי) גם נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה התייחס לסוגיה בראיון לרדיו 'קופה' ונשמע אופטימי מתמיד: "הישארותו של מסי? אני רגוע לגבי זה. הדברים הולכים טוב, אני חושב שהוא ימשיך בקאמפ נואו. אני לא יכול לחשוב על תסריט אחר, הוא רוצה להישאר". הנשיא נשאל גם על נושא הרכש: "יהיו הרבה חתימות. אבל לא ברכישות רגילות, אלא דרך טריידים. יש הרבה שחקנים שמעניינים אותנו".

אחד השחקנים שצפויים לחתום בימים הקרובים הוא ממפיס דפאי, שאמור להיות שחקן הרכש הרביעי של הקטאלונים אחרי סרחיו אגוארו, אריק גארסיה והמגן אמרסון. החלוץ ההולנדי שהיה בראש רשימת הרכש של רונאלד קומאן, "יהיה שחקן הקבוצה בשעות הקרובות", כך דווח "בספורט". נטען כי דפאי הביע את אישורו הסופי לחתום לאחר תיקונים קלים של סוכניו ועורכי דינו מה שהביא לעיכוב בהודעה הרשמית שתבוא.

ז'ואן לאפורטה | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

לפי הדיווח, המועדון גיבש הצעה השנייה ששכנעה את החלוץ שהיה יכול להרוויח יותר ביובנטוס ובקבוצות נוספות. נטען כי ההצעה הראשונה של ברצלונה הייתה לשלוש עונות והיא שונתה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, כשהבונוסים במשתנים לפי שערים ותארים יהיו משמעותיים הרבה יותר.

"דפאי רוצה לשחק בברצלונה ולחזור להתאמן תחת קומאן כפי שהיה בנבחרת וזה מה שיהיה", נכתב בנוסף. נזכיר כי המאמן האריך את חוזהו בקבוצה לפני שבועיים. דפאי יוצג רשמית בחודש יולי כמובן לאחר סיום היורו. דפאי, אגב, התראיין הערב לתקשורת ההולנדית ונשאל על כך שבאתר של ברצלונה כבר הופיעה למכירה בחנות המועדון: "כולם יודעים שאני מועמד לברצלונה מזה תקופה ארוכה ועכשיו אני רוצה לשחק עבור רונלד קומאן. ראיתי את זה, אבל אני חושב שמיד הורידו את האתר. זה קרה בטעות, אבל זה נכון שקורים דברים. תמשיכו להתעדכן בחדשות".

החלוץ בן ה-27 כבש 22 שערים בעונה שעברה ב-40 משחקים במדי ליון ויקווה להצליח בניגוד פאר בניגוד למה שקרה במנצ'סטר יונייטד. מאז שקומאן מונה למאמן הולנד בזמנו הוא השתפר משמעותית. בינתיים הוא מרוכז כל-כולו בנבחרת של פרנק דה בור שפתחה את הטורניר עם ניצחון 2:3 על אוקראינה.

רונאלד קומאן | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

החלק ההתקפי של הקבוצה עמוס מאוד יחד עם אנטואן גריזמן, ליאו מסי שצפוי להמשיך על אף שטרם חתם על חוזה חדש וכמובן אגוארו. עוסמאן דמבלה מסיים את חוזהו בתום העונה הבאה. מעבר לדמבלה, עוד שחקן שעתידו לוט בערפל הוא ריקי פוץ', הקשר הספרדי שהתעקש להישאר בסגל על אף שקומאן מסר לו כי אינו סומך עליו. אשתקד רשם 28 הופעות אך רובן כמחליף. בספרד נטען כי היחסים בינו לבין הנשיא לאפורטה לבביים מאוד אך הוא עדיין לא קיבל החלטה האם הוא מוכן להעביר עוד עונה בה ישחק מעט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי