מתקרב לריאל? בספרד חשפו את המסר של אמבפה לפרס

קיליאן אמבפה, קארים בנזמה | FRANCK FIFE/POOL/AFP via Getty Images

עיתונאי "רדיו מארקה" טען כי כוכב פ.ס.ז' התוודה בפני הנשיא שהוא רוצה לשחק במיוחד עם שני שחקנים - הזאר ובנזמה. "אל צ'יריגניטו": במועדון בטוחים שההעברה תיסגר בשלב הסופי של אוגוסט. ומה מתכנן אנצ'לוטי?

(גודל טקסט)

אוהדי ריאל מדריד משוועים לגלאקטיקו שישדרג את החלק ההתקפי של המקרטע בשנתיים האחרונות (67 שערי ליגה אשתקד ו-70 ב-2019/20). החלום הגדול של הבלאנקוס הוא לצרף את קיליאן אמבפה, כוכבה של פריז סן ז'רמן, ולפחות לפי הדיווחים הבוקר (רביעי) בספרד – ישנה אופטימיות.

העיתואי ג'וספ פדרול מ"אל צ'ירינגיטו" טען כי ריאל בטוחה שתצליח לצרף את אמבפה בימים האחרונים של חודש אוגוסט, בדומה לעסקאות מסובכות כמו רכישתו של רונאלדו הברזילאי (2002) וגארת' בייל (2013). לדבריו, פ.ס.ז' תשב לנהל משא ומתן שכן החלוץ יבקש רשמית לעזוב אחרי היורו וחוזהו מסתיים הרי ב-2022.

בנוסף, העיתונאי פיפי אסטרדה מ"רדיו מארקה" דיווח כי הצרפתי התוודה בפני הנשיא פלורנטינו פרס שהוא רוצה במיוחד לשחק עם שני שחקנים – אדן הזאר וקארים בנזמה. כרגע כוכב פ.ס.ז' משחק לצד בנזמה בנבחרת צרפת, בישל לו אתמול שער שנפסל בניצחון על גרמניה והם נראים מיודדים במיוחד. לאחרונה אמר אמבפה כי הוא לא יודע אם פ.ס.ז' היא המקום הטוב ביותר עבורו". בעונה האחרונה כבש אמבפה 42 שערים – עונת השיא שלו.

עוד בבלאנקוס, ב"מארקה" עסקו בהכנות הקבוצה לעונה החדשה. בשער העיתון נכתב כי אנצ'לוטי ינסה לרענן את הבלאנקוס יחד עם מאמן הכושר המוערך אנטוניו פינטוס. המטרה הגדולה היא קדם עונה אינטנסיבי כבר בחמישה ביולי (לשחקנים שלא משתתפים ביורו או בקופה אמריקה) כדי למנוע מכת פציעות אכזרית כמו בעונה שעברה – הקבוצה סבלה מ-59 פציעות.

אחד מאלה שיצטרפו מאוחר יותר לאימונים הוא לוקה מודריץ' כמובן, קפטן נבחרת קרואטיה. שימו לב לזה – הקשר, בעוד שלושה חודשים בן 36 – רשם לא פחות מ-70 (!) משחקים בשנה האחרונה. מה-14 ביוני אשתקד כשחודשה הליגה הספרדית וריאל פגשה את אייבר, ועד להפסד 1:0 במדי נבחרתו לאנגליה. מדוריץ' שיחק ב-70 מ-78 המשחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי