לאפורטה עקץ את פ.ס.ז' וירה: "המצב בבארסה – יותר גרוע ממה שחשבתי"

פדרי, אנטואן גריזמן | Xavier Bonilla/NurPhoto via Getty Images

נשיא הקטלונים בראיון יצא נגד הצרפתים אחרי 'גניבת' ווינאלדום: "לא יכולים להתמודד מול מדינות שמממנות מועדונים". וגם: "יש חוזים שמגבילים אותנו, יהיו שחקנים שיצטרכו לעזוב". וכמה שחקנים עוד יגיעו הקיץ?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה השלימה אתמול (שבת) את ההחתמה הרביעית שלה לעונת 2021/22 – ממפיס דפאי. חלוץ נבחרת הולנד, שסיים את חוזהו בליון, הצטרף בהעברה חופשית וחתם על חוזה לשנתיים, כאשר סעיף השחרור שלו עומד על 500 מיליון יורו.

דפאי, כאמור, הוא הרכש השלישי, אחרי סרחיו אגוארו, אריק גרסיה ואמרסון. המשותף לכולם? הגיעו בהעברות חופשיות (מלבד אמרסון, שחזר בסכום נמוך מכיוון שהקבוצה השאירה סעיף שכזה כאשר מכרה אותו לבטיס).

זה ידוע שהמצב הכלכלי של ברצלונה גרוע ולא מאפשר לה להוציא יותר מדי כסף, ולכן היא מתמקדת בשוק השחקנים החופשיים, אך זה ברור שהקבוצה צריכה שינוי משמעותי ביחס לעונה שעברה, בה סיימה במקום השלישי בליגה והודחה בשמינית גמר ליגת האלופות.

ממפיס דפאי | ברצלונה, אתר רשמי

עד כמה המצב הכלכלי של בארסה קשה? מסתבר שאפילו ז'ואן לאפורטה הופתע. נשיא המועדון, שהחליף את ז'וספ מריה ברתומאו אחרי שזכה בבחירות, התראיין היום (ראשון) לעיתון "La Vanguardia" וסיפק ציטוטים מעניינים בנושא.

"המצב של המועדון יותר גרוע ממה שציפיתי, וידעתי שהוא מאוד מסובך", ירה לאפורטה בפתיחת דבריו. "הסיבה העיקרית לזה שמצאתי את המועדון במצב יותר גרוע ממה שציפיתי היא שיש כמה חוזים שמאוד מגבילים אותנו".

"אנחנו רוצים לצרף עוד שלושה-ארבעה שחקנים", המשיך הנשיא. "אנחנו רוצים להתחרות על ליגת האלופות בעונה הבאה וצריך קבוצה תחרותית, וזה אומר שיהיו גם כאלה שיצטרכו לעזוב. אנחנו מדברים עם שחקנים על קיצוץ בשכר והכיוון חיובי".

ז'ואן לאפורטה | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

לאפורטה אף התייחס לנפילת עסקת ג'ורג'יניו ווינאלדום, שהיה סגור כמעט לחלוטין בברצלונה ולבסוף 'ברח' וחתם בפריז סן ז'רמן: "היה לנו סיכום ואז הגיע מועדון אחר שהציע לו שכר כפול והוא בחר בו. אי אפשר להתחרות במדינות שמממנות מועדונים".

ג'ורג'יניו ווינאלדום | פריז סן ז'רמן, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי