אטו: "אני יודע שללאפורטה יש פרויקט משכנע עבור מסי"

ליאו מסי, סמואל אטו | CARL DE SOUZA/AFP via Getty Images

חלוץ העבר של ברצלונה סיפר בריאיון כי הוא משוכנע שהכוכב ימשיך: "ליאו זה ברצלונה - וברצלונה זה מסי". עוד החמיא לקפטן: "כשהוא עלה לבוגרים זו הייתה לידתו של אלוהי הכדורגל". וגם: בשורות טובות מצד פאטי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ביום חמישי חגג ליאו מסי את יום הולדתו ה-34, אך הבשורה האמיתית לאוהדי ברצלונה לא הגיעה – הקפטן עדיין לא האריך את חוזהו בקאמפ נואו. אתמול (שישי) דווח כי בארסה תצטרך למכור ארבעה שחקנים כדי להשאירו. מי שהתייחס לסוגיה הפעם הוא חלוץ העבר של הקבוצה, סמואל אטו, שזכה יחד איתו בטרבל. בריאיון ל-"לה נסיון" הבהיר הקמרוני כי הוא בטוח שמסי ימשיך וסיפר אנקדוטות משיתוף הפעולה שלהם גם יחד.

המשכיותו של מסי: "אני לא יכול לדמיין אותו עם חולצה אחרת. זה המועדון שלו, זה הבית שלו, זו האהבה שלו. אני לא חושב שההמשכיות נובעת משאלה של כסף. ליאו זה ברצלונה – וברצלונה זה מסי. אני יודע שז'ואן לאפורטה מתכנן פרויקט אמין ומעניין בשבילו".

על פרידתו מקאמפ נואו: "מי לא היה רוצה להמשיך בבארסה? אבל עזיבתי נתנה לי את ההזדמנות להגיע למשפחה אחרת – אינטר, עם שחקנים חשובים ומאמן ייחודי כמו ז'וזה מוריניו שאפשר לי לזכות בתארים שוב". נזכיר כי אטו השחקן היחיד בהיסטוריה שזכה בשני טרבלים ברציפות עם קבוצות שונות – לאחר שעשה זאת בבארסה ב-2008/09, כעבור שנה רשם הישג יוצא דופן זה גם עם הנראזורי.

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

העצה שנתן למסי כששיחקו יחד: "אמרתי לו שעליו לכבוש יותר שערים כי יש לו הכל. הוא היה ילד שקט ואני שמח שבעונה אחת החל להבקיע יותר מ-40 שערים. כשאתה משחק איתו זה מקל עליך. הוא אולי אמר בכלי התקשורת שאני עזרתי לו בהתחלה אבל מה שהוא נתן לנו היה יותר מכל מה שאנחנו יכולנו לתת לו. לא התכוונתי ללמד אותו לשחק כי זה בלתי אפשרי, הוא אלוהים. עכשיו אני רואה אותו בטלוויזיה ויש פעמים שאני רוצה להיכנס למגרש שוב ולחגוג איתו את השערים הנפלאים שלו ואני לא היחיד שחושב כך לדעתי".

עוד אמר: "אני זוכר כאשר מסי עלה לקבוצה הראשונה זו הייתה לידתו של אלוהי הכדורגל. היו מעט מאוד אלים בכדורגל. ארגנטינה נתנה לנו שניים כלאה – אחד נח על משכבו כרגע (דייגו מראדונה) והשני עדיין איתנו. אני שמח ששיחקתי עם מסי. כריסטינו רונאלדו? הוא שחקן מסוג אחר, הוא ומסי סימנו עידן בכדורגל. השחקן הגדול הבא יהיה קיליאן אמבפה".

על הצטרפותו של סרחיו אגוארו: "הוא ומסי יחד יכולים להבקיע 60 שערים לעונה, אני רק מבקש מאלוהים שיגן על שניהם מפציעה". נזכיר כי אגוארו ספג לא מעט פציעות בעונה החולפת ומיעט לשחק במדי מנצ'סטר סיטי.

בנושא אחר, בספרד התייחסו למצב של אנסו פאטי שספג פציעה קשה בברכו ונותח בחודש נובמבר. תהליך החלמתו היה איטי משמעותית מהמצופה אולם הדיווחים האחרונים מצביעים על כך שיוכל להצטרף להכנות של הקבוצה לעונה החדשה עם הקבוצה, בקצב שלו. בימים האחרונים הרופאים יכריעו סופית בעניין. "פאטי רואה את האור בקצה המנהרה", נכתב.

אנסו פאטי | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי