נשיא הליגה הספרדית הציב מכשול בהשארתו של מסי

לאפורטה נפגש עם טבאס בחמישי האחרון, דיבר על הקשיים הכלכליים והציע פתרון לגבי עלות השכר הגבוהה במועדון - אלא שנשיא הליגה דחה זאת על הסף. "במועדון התאכזבו מעמדתו הלא סימפטית", נכתב. גריזמן יעזוב?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ליאו מסי מככב בקופה אמריקה ולקח את ארגנטינה לחצי הגמר אך עדיין לא חתם על חוזה חדש בברצלונה ועל אף רצונו להמשיך – האוהדים לא יכולים להיות רגועים במאה אחוז. הנשיא ז'ואן לאפורטה עושה הכל כדי להתגבר על המכשולים – בעיקר עניין הפייר פליי. ולפי "ספורט" אף קיים פגישה מיוחדת עם נשיא לה ליגה, חבייר טבאס, אך כרגע איך פתרון.

"טבאס אמר 'לא' לבארסה ומציב מכשולים לחידוש חוזהו של מסי'", נכתב ב"ספורט". הפגישה נערכה ביום חמישי האחרון בה טבאס הקשיב לדבריו של לאפורטה שדיבר על עלות השכר הגבוהה שאינה עולה בקנה אחד עם רמת ההכנסה של המועדון (בשל משבר הקורונה) והציע פתרון – אך זה נדחה על הסף כשטבאס הדגיש כי אינו יכול לעשות דבר עבור המועדון ודרש מבארסה לעמוד בתקנות הפייר-פליי כמו יתר הקבוצות.

בין השניים יש יחסים מצוינים אך כמובן שכרגע זה לא עזר ולא חלה התקדמות. "הפגישה אכזבה מאוד את בארסה שרואה בעמדתו של טבאס כלא סימפטית", נכתב בנוסף. המועדון למעשה כבר החל במסע שחרורים כדי לפנות מקום בתקציב כשהשאלתו של טרינקאו לוולבס וההודעה שקיבלו סמואל אומטיטי ומיראלם פיאניץ' היא רק הסנונית הראשונה, כך נראה, "אך נותרה עוד הרבה עבודה", כפי שאומרים בספרד.

חאבייר טבאס
חאבייר טבאס | Gualter Fatia/Getty Images

אחד מהשחקנים הבכירים בחלק הקדמי צפוי לעזוב גם הוא. לפי "rac1", במועדון מניחים שעוסמאן דמבלה שנפצע במהלך היורו וייעדר מספר חודשים יאריך את חוזהו שמסתיים ב-2022 ואילו דווקא עזיבתו של אנטואן גריזמן נמצאת על הפרק.

בתוך כך, סרחיו בוסקטס התראיין אתמול לתוכנית רדיו והתייחס למצב המועדון: "עלינו לתת למסי זמן, אני סומך על לאפורטה ועל ליאו. אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם ומקווה שנוכל להמשיך לשחק יחד במשך שנים". הקשר הבהיר כי הוא חושב שהמועדון זקוק ליציבות על הקווים: "קומאן עשה אשתקד עבודה טובה" ולסיום הכחיש שמועות על עזיבתו לארה"ב – "לא קיבלתי הצעה מה-MLS, יש לי חוזה בתוקף ואני מרגיש נוח מאוד במועדון".

סרחיו בוסקטס | Siu Wu/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי