Sport1 Banner

דיווח בספרד: מסי לא יגיע לישראל. בית"ר טוענת: "הוא ישחק"

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

סאגה סביב הגעת הפרעוש למשחק הידידות בין ברצלונה לירושלמים ב-4 באוגוסט בטדי. ב'מונדו דפורטיבו' טוענים כי קומאן ישחרר אותו מהנסיעה לישראל, בבית"ר הכחישו: "הובהר לנו שאם הוא יחדש חוזה הוא יגיע"

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל בישראל בכלל ושל בית"ר ירושלים בפרט מתרגשים לקראת הגעת ברצלונה לארץ. כידוע, הקטלונים ייערכו ב-4 באוגוסט משחק ידידות מול בית"ר באצטדיון טדי, למפגש בין שני האחים שמאמנים את שתי הקבוצות – מצד אחד רונאלד קומאן, מהצד השני ארווין קומאן.

היום (חמישי) האוהדים קיבלו, כנראה, בשורות רעות – ליאו מסי, הכוכב הגדול של בארסה ובעיני רבים גדול שחקני הכדורגל אי פעם, לא צפוי לשחק מול הירושלמים ולא יגיע לישראל, כך מדווח ב"מונדו דפורטיבו". רונאלד קומאן אמור לשחרר את הפרעוש מהמסע כדי להעניק לו מנוחה הולמת אחרי הקופה אמריקה, על פי אותו פרסום.

אלא שבבית"ר ירושלים טוענים אחרת. במועדון מהבירה מיהרו להוציא הודעה רשמית אחרי הדיווחים לפיהם מסי לא יגיע לארץ הקודש וטענו: "במידה שמסי יחדש את חוזהו בברצלונה, כצפוי, הוא יגיע למשחק מול בית"ר ירושלים, כך הובהר בפגישה שהתקיימה אמש בברצלונה".

ארווין קומאן, רונאלד קומאן | Alex Morton/Getty Images

כידוע, בלילה שבין שבת לראשון מסי ינסה להוביל את נבחרת ארגנטינה לתואר גדול ראשון בעידן שלו, כאשר יפגוש לקרב לוהט בגמר הקופה אמריקה את ברזיל (החל מ-2:50, שידור ישיר בספורט1). מאמן ברצלונה נותן לשחקנים המשחקים בנבחרות שלהם שלושה שבועות חופש מהמשחק האחרון, וכנראה שמסי יקבל קצת יותר, שכן קומאן מעדיף לשמור אותו למפגש מול יובנטוס בגביע גאמפר ב-8 באוגוסט, לפי ה"מונדו דפורטיבו".

יש לציין שלמסי, כידוע, כלל אין חוזה בברצלונה כרגע והוא נחשב לשחקן חופשי. הוא עדיין צריך לחתום קודם כל על חוזה חדש, ואם העניין יתעכב, אולי אפילו מול יובנטוס הוא לא ישחק – על אף שלא נראה שתסריט כזה יתקיים והוא צפוי לחתום בקרוב. אגב, ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס, שסיימו את דרכם ביורו 2020 לפני יומיים עם נבחרת ספרד, כן צפויים להגיע לישראל.

ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס | JONATHAN NACKSTRAND/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי