ג'ורדי קרויף: "לעולם לא אחליף את רונאלד קומאן, יש לי עקרונות"

ג'ורדי קרויף | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

היועץ החדש להנהלת ברצלונה ומאמן העבר של מכבי תל אביב התראיין בספרד ודיבר על חברו ההולנדי: "אנחנו מכירים כמעט 30 שנה, זה יהיה מגעיל מצידי לעשות דבר כזה. הוא הוביל את המועדון בתקופה מאוד לא יציבה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לאחר עונה בינונית, וזאת בלשון המעטה, בברצלונה מקווים כי החלפת נשיא המועדון והרענון המקצועי בסגל הקבוצה יביאו אותה להישגים מוצלחים הרבה יותר. היום (שבת) קיבלנו ראיון של אחד מחברי ההנהלה החדשים של הקטאלונים שמוכר מאוד גם לחובבי הכדורגל הישראלי: ג'ורדי קרויף.

היועץ החדש של הנהלת ברצלונה ערך ראיון עם "ספורט" המקומי והתייחס למספר סוגיות בוערות. "אני לא אחליף את קומאן לעולם", פתח קרויף את דבריו ונתן את דעתו לגבי אחד הנושאים החמים במועדון. "זה לא נמצא בראש שלי בכלל, וגם לא של אף אחד מבארסה", הודה ההולנדי והמשיך: "זה נראה לי מאוד מגעיל, יש לי עקרונות".

"אני מכיר את קומאן כמעט 30 שנה והוא יודע שאיתי, יש לו מי שיעזור לו בכל דבר שיצטרך. בארבע – חמש השנים האחרונות היו פניות מצד ברצלונה לכל מיני תפקידים שונים במערך הקבוצה, אבל הם תמיד תפסו אותי באמצע חוזה ואני רציתי לשמור על הוגנות", חשף מאמן העבר של מכבי תל אביב.

לבסוף, הוא התייחס לסיבה שלדעתו קומאן הגיע לברצלונה והמשיך בה: "הכל קרה ביחד. בעיות כלכליות, מגפה עולמית, נשיא זמני שמנע עסקאות והחלטות בשוק ההעברות. זאת הייתה סיטואציה מאוד לא יציבה שבה רונאלד הוביל את החזון של המועדון", הסביר קרויף.

ג'ורדי קרויף | טוויטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי