הסיכום הושג: "ליאו מסי יישאר בברצלונה"

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

לפי דיווח ב"אס", המכשול הכלכלי הוסר והקפטן ימשיך בקבוצה של חייו כאשר הודעה רשמית תצא בימים הקרובים. "בשום שלב הוא לא היה עצבני ומתוח, התרכז בנבחרת והשאיר את המשא ומתן בידי אביו", נטען

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אוהדי ברצלונה כבר לא יכולים לחכות להודעה הזו וזה בהחלט מתקרב: הקפטן ליאו מסי שסיים את חוזהו בקבוצה – יישאר במועדון. לפי "אס", הספרדי, הנהלת הליגה הספרדית אישרה את המשך דרכו בקבוצה והמכשול הכלכלי בדמות תקרת השכר – למעשה הוסר. נזכיר כי הקבוצה ממשיכה בניסיונותיה לשחרר עוד שחקנים שמקשים על התקציב.

לפי הדיווח, העניין יוכרז רשמית בימים הקרובים אחרי שנשיא המועדון ז'ואן לאפורטה כבר הגיע לסיכום עם חורחה מסי. הקפטן עצמו היה ממוקד לאורך כל הדרך בנבחרת ארגנטינה אותה הוא מקווה להוליך הלילה (בין שבת לראשון, 02:50, שידור ישיר בספורט1) לתואר ראשון בתקופתו על חשבון ברזיל בגמר הקופה אמריקה. "הוא השאיר את כל המשא ומתן בידיו אביו ובשום זמן לא היה עצבני או מתוח", נכתב.

מטען כי בבארסה ביקשו מנשיא לה ליגה, חאבייר טבאס, להסביר באופן אישי לאביו של מסי מדוע עליו לקבל את התנאים החדשים של המועדון וקיוו שהשיחה תתקיים, אך מקורבים למסי טענו כי אין צורך לקיים שיחה כזו משום שאביו לא זקוק להסברים מסוג זה. מסי, שהגיע לקבוצה בשנת 2000, ימשיך במועדון חייו ויקווה להוליך אותה לזכייה בתואר גדול אחרי שנתיים עקרות (מלבד הזכייה בגביע המלך אשתקד).

ב"אס" נטען כי פריז סן ז'רמן עדיין חולמת לפתות את מסי לאחר שהתחזקה כבר בסרחיו ראמוס ואשרף חכימי ובשורותיה כמובן משחק חברו הטוב ניימאר, אך נראה שהאפשרות הזו שואפת לאפס. בריאל מדריד היו חולמים כמובן שמסי יגיע לפ.ס.ז' וקיליאן אמבפה יעשה את דרכו לבירת ספרד.

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי