נחשפו הסגלים המלאים לקלאסיקו האגדות: רונאלדיניו ופיגו נכללו

רונאלדיניו | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

כוכבי העבר של ברצלונה וריאל מדריד ייפגשו ב-20.7 בבלומפילד לקרב שמעלה נשכחות. הברזילאי ישתף פעולה בברצלונה עם ריבאלדו. הפורטוגלי, שעבר מהקטאלונים לריאל מדריד, ישחק לצד רוברטו קרלוס. קסיאס אורח הכבוד

(גודל טקסט)

ברצלונה וריאל מדריד סיפקו לאוהדי הכדורגל עשרות משחקים בלתי נשכחים בעשורים האחרונים, וב-20.7, כמה מאותם שחקנים שהיו שותפים לקרבות הגדולים יגיעו לאצטדיון בלומפילד וישחזרו את אותם ימים בקלאסיקו האגדות. בין השמות הבולטים בסגל של ברצלונה למשחק אפשר למצוא את שני הכוכבים הברזילאים, רונאלדיניו וריבאלדו, כמו גם את דקו, חבייר סביולה ורונלד דה בור.

לואיס פיגו, שעבר מהקטאלונים לריאל מדריד, ישחק בצד של הבלאנקוס יחד עם רוברטו קרלוס, ססאר סאנצ'ס ואיבן קאמפו. עם הקבוצות ינחת גם שוער העבר האגדי של הלבנים – איקר קסיאס. אלוף העולם עם ספרד ב-2010 יגיע לישראל כאורח כבוד מטעם ריאל במסגרת תפקידו כנציג ושגריר עמותת ריאל מדריד.

כזכור, לפני כשבוע נודע כי שופטת המשחק תהיה ספיר ברמן, והיא תוביל את צוות השיפוט שיכלול גם את דו אוצ'ניק, רמי בן יצחק ודניאל בר נתן. כידוע, ברמן הצהירה לפני כחודשיים על תהליך שינוי מגדר ובכך הפכה לשופטת הטרנסג'נדרית הראשונה בעולם.

איקר קסיאס | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

רשימת הסגלים המלאים למשחק:

ברצלונה: רונאלדיניו, ריבאלדו, דקו, חבייר סביולה, דני גארסיה לארה, סמואל אוקונוו, פרדריק דהו, רונלד דה בור, מריאנו חסוס אנגוי, גיירמו אמור, גאיסקה מנדייטה, מיקל סולר, יון אנדוני גויקוצ'אה, חואן פאבלו סורין, דניאל נונייס , אוצ'ואה, פרנסיסקו גוסמן, חואן קרלוס מורנו.

ריאל מדריד: לואיס פיגו, רוברטו קרלוס, ססאר סאנצ'ס, איבן קאמפו, פרננדו סאנס, אלפונסו פרס, חסוס ולאסקו, חוסה אמאביסקה, פדרו מוניטיס, ויקטור סאנצ'ס, אלחנדרו פרס, לואיס אספאס, ג'ורדי קודינה, טנה, אלברטו ריברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי