לאפורטה: "המו"מ עם מסי נראה טוב". גריזמן לא יצטרף לסיטי

ליאו מסי | Buda Mendes/Getty Images

נשיא ברצלונה הביע אופטימיות לגבי עתידו של הכוכב הגדול שנחשב לשחקן חופשי וסיפר על ההתרגשות כשהפרעוש זכה עם ארגנטינה בקופה אמריקה. גורמים רשמיים באלופת אנגליה הכחישו התעניינות בצרפתי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ליאו מסי עדיין עמוק בתוך חגיגות הזכייה של ארגנטינה בקופה אמריקה, אבל איפה ישחק הפרעוש בעונה הבאה? כידוע, חוזהו של מסי בברצלונה הסתיים ונכון לעכשיו הוא שחקן חופשי. היום (שני) ז'ואן לאפורטה, הנשיא החדש-ישן של הקטלונים, התייחס למו"מ מול הכוכב והביע אופטימיות: "המו"מ עם מסי מתקדם יפה".

לאפורטה התייחס גם לזכייה של מסי בקופה אמריקה ואמר: "אני שמח בשבילו, על זה שהוא החזיר את ארגנטינה בחזרה לטופ. מסי וחבריו וכמובן גם סרחיו אגוארו. אני שמח גם בשביל משפחת מסי. כל אנשי ברצלונה שמחים על הזכייה שלו".

בתוך כך, בימים האחרונים נקשר שמו של חלוץ בארסה, אנטואן גריזמן, עם מנצ'סטר סיטי. הקטלונים והשחקן עצמו לא פוסלים פרידה, הרבה בשביל לפנות תקציב שכר משמעותי להבטחת הישארותו של מסי בקבוצה. כעת, מתברר כי מנצ'סטר סיטי לא על הפרק עבור גריזמן.

ב"מונדו דפורטיבו" פרסמו כי גורמים רשמיים אצל אלופת אנגליה הכחישו כל סוג של התעניינות בחלוץ הצרפתי, שלא יצטרף לקבוצה של פפ גווארדיולה. אז מי כן מועמדת לצרפו? כידוע, צ'לסי האחת האופציות, וביממה האחרונה דווח בספרד שגם עסקת חליפין עם אתלטיקו מדריד על הפרק.

אנטואן גריזמן | Pressinphoto / Icon Sport

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי