ברצלונה תכריז עד יום שישי: מסי יחתום לחמש שנים וירוויח כ-20 מיליון יורו

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

ב"ל'אספורטיו'" הקטלוני דווח כי ההודעה הרשמית על הישארותו של הארגנטינאי תצא ביומיים הקרובים, כאשר הצפי הוא שבתום העונה שלאחר המונדיאל הקרוב, הכוכב יעבור למיאמי. סעיף שחרורו יעמוד על 600 מיליון יורו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

כבר שבועיים עברו מאז שליאו מסי הפך לשחקן חופשי, עם סיום חוזהו בברצלונה, אך למרות כמות הדיווחים הגדולה על כך שהוא עומד לחתום על הסכם חדש שישאיר אותו במועדון שבו העביר את כל הקריירה, עד שהדבר יהפוך לרשמי – על עתידו של הכוכב ירחף סימן שאלה. היום (רביעי) פורסם ב"ל'אספורטיו' הקטלוני כי ההכרזה של בארסה על הישארותו של הקפטן תצא ביומיים הקרובים, אם לא יהיו שינויים ברגע האחרון.

לאחר שבספרד נטען כי נשיא "לה ליגה" חאבייר טבאס חסם את המהלך מכיוון שהוא הפר את חוקי הפייר-פליי הפיננסי, בידיעה שעלתה היום נכתב כי ברצלונה קיבלה את האישור להחתים את הארגנטינאי על חוזה חדש, בכפוף להבטחה כי תמשיך במגמת הפחתה של תשלומי השכר שלה.

מסי, אם כן, אמור לחתום על חוזה לחמש עונות נוספות שבו ייכלל סעיף שחרור בגובה 600 מיליון יורו, אם כי ב"ספורט" טענו שמדובר בסעיף של 350 מיליון יורו "בלבד". בספרד ציינו כי ברצלונה לא פוסלת שהכוכב יעביר את מלוא תקופת ההסכם במדי הבלאוגרנה, אולם הצפי הוא שישחק בקבוצה שנתיים נוספות ולאחר מכן יעבור למיאמי, אחרי המונדיאל בקטאר.

הסיכום הסופי בין הנהלת ברצלונה לאביו של הכדורגלן, חורחה מסי שמשמש גם כסוכנו, הושג ביום שני האחרון, כך על פי התקשורת הספרדית, כאשר "הפרעוש" אמור להרוויח כ-20 מיליון יורו בעונה הקרובה – משמע קיצוץ אדיר של כ-50 אחוז משכרו לעומת החוזה שהסתיים – דבר שיסייע למועדון הקטלוני לעמוד בחוקי הפייר-פליי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי