"גריזמן מבין שאין דרך חזרה – הוא יעזוב הקיץ את ברצלונה"

אנטואן גריזמן | David Ramos/Getty Images

בין אם הטרייד עם אתלטיקו יצליח או לא, החלוץ הצרפתי לא יישאר בקאמפ נואו. ניסיון לצרף את ז'ואאו פליקס. חוזה חדש יוצע לדמבלה. במועדון רוצים למכור שחקן הגנה: אין התעניינות באומטיטי, לנגלה ישוחרר?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מה יעלה בגורל הטרייד בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד? לא ברור כרגע. היה נראה שזה נמצא בכיוון מאוד חיובי, ושאנטואן גריזמן יעשה את הדרך חזרה לקולצ'ונרוס, בזמן שסאול יגיע לקאמפ נואו. אתמול (חמישי) דווח כי המשא ומתן עם סאול קצת נתקע, ובכל מקרה טענו בתקשורת הספרדית כי בארסה ביקשה את ז'ואאו פליקס ולא את סאול בסופו של דבר.

מספר בעיות עולות בעניין פליקס. ראשית כל, המשכורת שלו גבוהה יותר מזו של סאול. הרי אחת הסיבות שברצלונה רוצה שגריזמן יעזוב היא כדי לחסוך בשכר הענק שלו בכדי להחתים את ליאו מסי סוף סוף על חוזה חדש. הבעיה השנייה היא שאתלטיקו ככל הנראה לא תסכים לטרייד שכזה, שכן היא רכשה את פליקס ב-116 מיליון יורו בזמנו, ולמרות שהוא לא הצדיק אותם את כה, היא לא תרצה לאבד אותו תמורת שחקן כמו גריזמן בן ה-30 – טוב ככל שיהיה.

בכל מקרה, ב"ספורט" הספרדי כותבים היום כי ככה או ככה – אנטואן גריזמן לא יישאר בעונה הקרובה בברצלונה, גם אם הטרייד עם אתלטיקו מדריד לא ייצא אל הפועל. "גריזמן יודע שאין דרך חזרה: הוא יעזוב את המועדון בקיץ הזה בצורה כזו או אחרת", נכתב בעיתון הקטלוני. לאן? ימים יגידו.

סאול, ז'ואאו פליקס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

שחקן נוסף שאמור לעזוב ומחכים להצעות אטרקטיביות עליו הוא פיליפה קוטיניו. בספרד טוענים כי הקשר הברזילאי התאושש טוב מהפציעה, ובמועדון ימכרו אותו בסכום נמוך יחסית. קשה להאמין שברצלונה שילמה עליו סכום בלתי נתפס של 135 מיליון יורו לפני קצת יותר משלוש שנים והיום כל כך אי אפשר לבנות עליו והקבוצה רק רוצה להיפטר ממנו.

כמו כן, בקבוצה רוצים למכור גם הגנה אחד כדי לפנות עוד קצת תקציב. הרצון היה לשחרר את סמואל אומטיטי, אך לא התקבלו הצעות קונקרטיות על הבלם הצרפתי המאכזב. ב"מונדו דפורטיבו" מספרים שבלם צרפתי מאכזב אחר, קלמנט לנגלה, לא משכנע ממש את המאמן רונאלד קומאן ובגלל חוסר ההצעות על אומטיטי – עשוי להימכר בעצמו, כאשר הוא מעורר עניין באברטון.

וממי שעזוב לזה שבברצלונה רוצים שיישאר – עוסמאן דמבלה. אז נכון, הקבוצה החתימה הקיץ שחקני חיזוק משמעותיים להתקפה כמו ממפיס דפאי וסרחיו אגוארו, אז במועדון מאמינים שדמבלה הוא שחקן שיכול לשנות משחקים ורוצים להבטיח את הישארותו. עם זאת, מכיוון שהוא מסיים את חוזהו הנוכחי בסיום העונה, אם לא יחתום על חוזה ינסו למכור אותו, אבל קומאן מעוניין בו. בשבוע הבא צפויה פגישה בין בארסה לבין נציגיו בה הוא יקבל הצעה לחוזה חדש.

עוסמאן דמבלה | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי