פרס: "מוריניו אמר לאוזיל שזוגתו שכבה עם כל שחקני אינטר ומילאן"

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Gettyimages

הקלטה נוספת דלפה והפעם נשיא ריאל מדריד מספר על התנהלות קשר הבלאנקוס לפני כעשור, כיום בפנרבחצ'ה, או יותר נכון על השיחה של מאמנו עם הקשר: "הוא הגיע לעיר, זרק את החברה הטורקית והכיר דוגמנית איטלקייה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

פלורנטינו פרס לא זוכה לרגע של שקט. לכל אורך השבוע דלפו הקלטות לא פשוטות בהן הוא מתבטא נגד כוכבי ריאל מדריד לאורך השנים כחלק מניסיון סחיטה, כך לטענתו, ואחרי התבטאויות קשות שלו שהוקלטו בסתר נגד כריסטיאנו רונאלדו, ראול, קסיאס ואחרים, כעת דלפה הקלטה מכוערת בה הוא מלכלך על מסוט אוזיל- בעיקר על זוגתו של הקשר.

אוזיל, כיום בפנרבחצ'ה, היה קשר ריאל מדריד מ-2010 ועד 2013 ו-105 משחקי "לה ליגה" הספיק לבשל 54 שערים, גם לכבוש 19 ולזכות באליפות ובגביע, אולם אפשר לומר שהקדנציה שלו לא הייתה מוצלחת כפי שציפו והוא נמכר לארסנל תמורת כ-45 מיליון יורו. ההקלטה האחרונה שדלפה היא משנת 2012 ובה נשמע אומר פרס על מסוט אוזיל: "הוא הגיע לעיר עם חברה בת 21, ואז גילה את מדריד. במילים אחרות – הוא זרק את החברה, שלח אותה לשנות את אורח חייה והתאהב בדוגמנית איטלקייה ממילאנו. הוא היה לוקח מטוס פרטי אליה, שוכב איתה וחוזר", אומר פרס בהקלטה.

זה ממש לא הסוף, זה אפילו מחריף: "יום אחד הגיע ז'וזה מוריניו, בחור מצחיק, ואומר לו: 'היי, אוזיל. אני יכול לומר לך משהו בכנות?'. אוזיל המסכן עונה לו 'כן, בטח' ואז מוריניו אומר: "תראה, הבחורה שאתה יוצא איתה שכבה עם כל שחקני אינטר ומילאן, עם כולם – כולל הצוותים המקצועיים". זה נגמר בכך שאוזיל עזב אותה".

מסוט אוזיל וז'וזה מוריניו | Lars Baron/Bongarts/Getty Images
פלורנטינו פרס | Irina R. H. / AFP7 / Europa Press Sports via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי