בדרך לשיתוף פעולה? לאפורטה ייפגש עם משה חוגג

ז'ואן לאפורטה | Albert Llop/NurPhoto via Getty Images

בספרד נכתב כי במסגרת ביקורו בישראל, נשיא ברצלונה ייוועד עם בעלי בית"ר ירושלים בנוגע לגיוס נותני חסות

(גודל טקסט)

מעבר לליקויים מקצועיים כאלה ואחרים, אין ספק שהאתגר הגדול ביותר שניצב בפני ז'ואן לאפורטה מרגע חזרתו לתפקיד הנשיאות בברצלונה מגיע בהיבט הכלכלי. המועדון נמצא בחובות עתק ולאפורטה מנסה לגייס נותני חסות חדשים, כאשר שותף פוטנציאלי מבחינתו של הנשיא מחכה כאן בישראל: מדובר במשה חוגג.

בספרד נכתב אמש (שישי) כי לאפורטה טס לישראל בשעות האחרונות, כשהתירוץ להגעתו הוא משחק האגדות של ברצלונה וריאל מדריד שיתקיים השבוע בבלומפילד, אולם נשיא הבלאוגרנה מתכוון להיפגש עם מספר אנשי עסקים בתקווה למצוא מקורות הכנסה נוספים למועדון הקטלוני, וחוגג ישמש כ"מדריך היוקרתי" שלו – כפי שהגדירו הספרדים.

"בעזרתו של חוגג, לאפורטה יקווה להביא חמצן לארגון", טענו בתקשורת המקומית. כידוע, בעלי בית"ר ירושלים הודיע שלשום על ביטול משחק הראווה שתוכנן בין הקבוצה מהבירה לברצלונה, זאת בעקבות דרישתה של מחזיקת גביע המלך לקיים את המפגש בכל עיר מלבד ירושלים. כמובן שהדבר לא אמור להפריע ליחסים העסקיים בין חוגג ללאפורטה, שיקווה כי האיש החזק בבית"ר יוכל להפוך לספונסר החדש שיסייע במימון הסגל היקר של רונאלד קומאן, בין השאר.

בספרד ציינו כי חוגג כבר בא במגע עם ברצלונה בדרך עקיפה, שכן בעבר ליאו מסי שימש כפרזנטור של אחת החברות שבבעלותו: סירין לאבס.

משה חוגג | דני מרון
עוד באותו נושא: ז'ואן לאפורטה, משה חוגג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי