מגן שמאלי, קשר וחלוץ: התכניות של ברצלונה לחלון ההעברות נחשפו

רונאלד קומאן | David Ramos/Getty Images

ב"ספורט" ניתחו את המטרות של מחזיקת הגביע לחלון ההעברות: הבלאוגרנה רוצים לצרף שלושה שחקנים ללא עלות וסירבו לטרייד בין פיאניץ' לקשר יובנטוס. סאול מעדיף לעבור לאנגליה, קומאן רוצה מחליף מנוסה לפירפו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אמנם ברצלונה טרם הודיעה על הארכת החוזה של ליאו מסי, אך במועדון ממשיכים לעסוק בבניית הסגל לעונה הקרובה. ב"ספורט" הקטאלוני ניתחו את הצעדים הבאים של מחזיקת הגביע וקבעו כי המטרה העליונה של המועדון היא קודם כל לצמצם את ההוצאות על ידי עזיבות של שחקנים, כאשר השבוע הקרוב הוא קריטי בגזרה זו.

בנוסף, בספרד טוענים כי ברצלונה מעוניינת להתחזק בשלוש עמדות שונות עוד בחלון ההעברות הנוכחי: מגן שמאלי, קשר וחלוץ. את שלושת העמדות שברצלונה מעוניינת לחזק היא רוצה לעשות עם שחקנים שיגיעו בהעברות חופשיות, וזה בהחלט יהיה אתגר לא פשוט. כדי לצמצם את ההוצאות ולפנות כסף להחתמות חדשות, הקטאלונים מנסים להוביל לעזיבה של מספר שחקנים בעלי משכורת גבוהה שמתקשים לבוא לידי ביטוי בקבוצה כמו מיראלם פיאניץ', סמואל אומטיטי, פיליפה קוטיניו ואנטואן גריזמן.

הקשר הבוסני הוזכר כמועמד לשוב ליובנטוס בטרייד שישלח את ארון ראמזי לברצלונה, אך קבוצה מהקאמפ נואו לא מעוניינת בוולשי בעל המשכורת הגבוהה. הבוסני לא הגיע לסיכום עם ברצלונה אך עזיבתו, אך במועדון בינתיים ממשיכים לחפש פתרונות בעניינו.

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | Joan Valls/Urbanandsport /NurPhoto via Getty Images

כזכור, שמו של גריזמן עלה בהקשר של חזרה לאתלטיקו מדריד בטרייד שינחית את סאול בקאמפ נואו, אך נדמה שהעסקה הזו רחוקה מלהיות סגורה. קשר הקולצ'ונרוס רוצה לעזוב את בירת ספרד, אך נדמה כי הוא מעדיף לעזוב לאנגליה, שם יש לו מספר הצעות עם שכר גבוה מזה שיקבל בברצלונה, אם וכאשר יגיע לשם.

בינתיים, הקטאלונים סימנו את רנאטו סאנצ'ס מליל כפתרון בקישור, והפורטוגלי עשוי להגיע בהשאלה עם חובת רכישה. המאמן, רונאלד קומאן, רוצה לצרף מגן שמאלי בעל ניסיון לאור המעבר של ג'וניור פירפו ללידס, בעוד חלוץ אמור להצטרף עקב העזיבה המסתמנת של מרטין בריית'ווייט לליגה האנגלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי