חריש עמוק: לנגלה, אומטיטי ופיאניץ' יעזבו את ברצלונה

סמואל אומטיטי, קלמנט לנגלה | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

המהפכה הקטלונית נמשכת. צמד הבלמים לא ימשיך, כאשר לנגלה מעורר עניין בארסנל ובטוטנהאם ואומטיטי עשוי לחזור לליון. הבוסני מבוקש באיטליה וצפוי בימים הקרובים לחתום בקבוצה חדשה. וגם: ההצהרה של קומאן

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

רוח חדשה מנשבת בברצלונה. הקבוצה ביצעה הקיץ מספר רכשים משמעותיים, והיא עוד לא סיימה. עד כה חתמו בקבוצה סרחיו אגוארו, ממפיס דפאי, אריק גרסיה ואמרסון, כאשר שתי המטרות העיקריות כרגע הן סיום סאגת החוזה החדש של ליאו מסי, שהיא רק עניין של זמן, וצירוף שחקן משמעותי למרכז השדה.

במקביל, בארסה גם מבצעת "חריש עמוק" בסגל, ומלבד ג'וניור פירפו, פרנסיסקו טרינקאו וז'אן-קלייר טודיבו שעזבו – מספר שחקני נוספים בדרך החוצה. כידוע, שניים שצפויים לעזוב הם אנטואן גריזמן ופיליפה קוטיניו, אך יש שלושה נוספים שבקרוב מאוד אמורים להיות בקבוצה חדשה, כך על פי התקשורת הספרדית.

מדובר בצמד הבלמים הצרפתיים, קלמנט לנגלה וסמואל אומטיטי, וכמו כן בקשר הבוסני, מיראלם פיאניץ'. זה כמובן צעד לא מפתיע, אך כזה שיפנה לא מעט מקום בתקציב, וייתכן מאוד כי בימים הקרובים חלק מהם כבר לא יהיה שחקני הקבוצה.

מיראלם פיאניץ' | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

לגבי לנגלה, הבלם מבוקש באברטון ומעורר עניין גם בארסנל ובטוטנהאם, שמחפשות בלם, על אף שהתותחנים בדרך לצרף את בן ווייט, בלם נבחרת אנגליה, ולנגלה ייכנס לתמונה רק אם העסקה תיפול ברגע האחרון.

אומטיטי מתקשה לייצר עניין, אך מי שכן תשמח לצרפו, כך על פי התקשורת בספרד, היא האקסית – ליון, הקבוצה בה גדל וממנה נמכר לברצלונה תמורת 25 מיליון יורו ב-2016/17. אם אומטיטי ולנגלה אכן יעזבו, מצבת הבלמים של בארסה תכלול את ג'רארד פיקה, רונאלד אראוחו, אריק גרסיה ואוסקר מינגסה.

בנוגע לפיאניץ', זה ברור כבר זמן רב שהוא לא ימשיך, אך בימים הקרובים הוא צפוי לחתום רשמית באחת מקבוצות הליגה האיטלקית. המטרה שלו היא ברורה – חזרה ליובנטוס, אך גם מילאן ואינטר נקשרות אל הקשר, שלא הצליח להשתלב בבארסה.

בינתיים, המאמן רונאלד קומאן סיפק הצהרה כאשר חשף את שאיפותיו הגבוהות לעונה הקרובה ואמר: "אנחנו צריכים לזכות בדברים חשובים". ההולנדי, שכאמור מחפש חיזוק משמעותי נוסף למרכז השדה, אף הצהיר כי מסי צריך לזכות בכדור הזהב.

רונאלד קומאן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי