קסיאס: "שמחים לשחק שוב אחד מול השני. רוצים שעם ישראל יהנה"

אגדות ברצלונה וריאל מדריד | אודי ציטיאט

אגדות ברצלונה וריאל מדריד קיימו מסיבת עיתונאים לקראת הקלאסיקו החגיגי, השוער סירב להתייחס לסוגיית פלורנטינו פרס. רונאלדיניו על גמר הקופה: "עצוב בשביל ברזיל, שמח עבור מסי". וגם: פיגו, דקו ורוברטו קרלוס

(גודל טקסט)

הכל כבר מוכן לקראת קלאסיקו האגדות שיתקיים מחר (שלישי, 20:00) באצטדיון בלומפילד בין אגדות ברצלונה לריאל מדריד. הערב, הנציגים הבכירים של שתי הקבוצות, שהיו שותפים לכמה מפגשי קלאסיקו זכורים ואגדיים במיוחד, קיימו מסיבת עיתונאים בה התכוננו למשחק החגיגי.

שוער ריאל מדריד בעבר, איקר קסיאס, הגיע לישראל בתור אורח כבוד ולא ישתתף במשחק, ולמרות שנשאל תחילה על היחס של נשיא המועדון, פלורנטינו פרס, לאגדות בלבן, הוא העדיף להתייחס למשחק בלבד: "הגענו כדי ליהנות מהמשחק וכדי שעם ישראל ייהנה מהמשחק הזה ביחד. אנחנו שמחים שנוכל לשחק שוב אחד עם השני. המשחק הזה הוא נחמד כי זו עוד הזדמנות לשחק בקלאסיקו, שלכולנו יש זיכרונות טובים ופחות טובים ממנו. הספורט מאחד והוא מעל הכול. הוא עושה לכולנו כל כך טוב. הכדורגל מביא לכולנו אושר ויכולות שמעצימות אותנו".

חברו של השוער בריאל מדריד, רוברטו קרלוס, סיפר כי: "תמיד כיף לשחק יחד עם חברים, המשחק הזה מעניין כי זה קלאסיקו, אבל אנחנו משאירים את היריבות בצד". כאשר נשאל לגבי ניצחונה של ארגנטינה על מולדתו, ברזיל, בגמר הקופה אמריקה הוא אמר ש" חייבים להגיד גם שארגנטינה שיחקה טוב בקופה אמריקה. אל המונדיאל ברזיל תגיע עם הרבה תקווה. אני מאמין בשחקנים ובמאמן".

איקר קסיאס, רוברטו קרלוס, לואיס פיגו | אודי ציטיאט

לואיס פיגו, שעשה את המעבר המתוקשר מברצלונה לריאל מדריד, ישחק מחר בצד הלבן: "היחס כלפינו טוב מאוד ואני מודה על כך שניתנה לי האפשרות לשחק כאן. זו הרגשה נפלאה להיות פה. כבוד גדול בשבילי שזכיתי לשחק בשניים מהמועדונים הגדולים בעולם. עכשיו יש לי הזדמנות לשחק שוב, למרות שזה משחק של אגדות, וזה טוב. לא הרבה זכו בכבוד לשחק בשני המועדונים האלה".

לואיס פיגו | אודי ציטיאט

הכוכב הבכיר של ברצלונה במשחק, רונאלדיניו, התייחס גם הוא לגמר הקופה אמריקה האחרון: "עצוב בשביל נבחרת ברזיל, אבל שמח בשביל החבר הטוב שלי, ליאו מסי. כמו תמיד אני מאמין בנבחרת ברזיל, יש סגל חזק ותמיד כשמגיעים למונדיאל יש משמעות לחולצה. אני מאמין בנבחרת". על המשחק אמר: "כיף גדול להיות כאן בארץ אחרי זמן מה שלא היינו פה וכיף גדול להיות ליד חברים שהם גם אגדות. אני מצפה מאוד למשחק ושכולם יבואו ליהנות".

רונאלדיניו | אודי ציטיאט

קשר העבר של הקטאלונים, דקו: "אני מתרגש מאוד לקראת המשחק. ההנהלה של ברצלונה מנוסה, יש לאנשים שם את כל הניסיון והיכולת להצליח. ברצלונה זה מועדון עתיק עם מורשת שיודע איך להתמודד עם בעיות. אני בטוח שהקבוצה תחזור להצליח".

רונאלדיניו, דקו | אודי ציטיאט

גיירמו אמור התייחס לתערוכה של ברצלונה בישראל ואמר: "התערוכה הזו היא ניסיון שונה ומדהים לראות את ברצלונה כאן בישראל מכל הזוויות וזה טוב מאוד שהישראלים יוכלו להכיר את ברצלונה לעומק. הופתעתי מהרמה ומהיופי של התערוכה. על הביקור הוסיף: "חם פה מאוד. הכול היה לנו עמוס מאוד פה בטיול הזה. אני לא נכנס לנושאים של פוליטיקה. אני משחק כדורגל וזה מעל לכל דבר. באנו לשחק ולהיות עם החברים".

גיירמו אמור | אודי ציטיאט
לואיס פיגו | אודי ציטיאט
לואיס פיגו, רונאלדיניו | אודי ציטיאט
איקר קסיאס | אודי ציטיאט
רונאלדיניו, דקו | אודי ציטיאט
גיירמו אמור, דקו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי