פיגו על ההקלטות של פרס: "הוא התנצל בפניי, דברים יכולים לצאת מהקשרם"

לואיס פיגו | קובי אליהו

רגע לאחר שריאל מדריד ניצחה את ברצלונה 2:3 ב"אל קלאסיקו האגדות" באצטדיון בלומפילד, הפורטוגל נשאל על הפרשה החדשה סביב נשיא ריאל מדריד וההתבטאות הקשה שלו נגדו. וגם: סביולה מאושר מהחוויה בישראל

(גודל טקסט)

"אל קלאסיקו האגדות" בין ברצלונה לריאל מדריד הסתיים לפני זמן קצר ב-2:3 נפלא לבלאנקוס באצטדיון בלומפילד וכ-20 אלף צופים בהחלט זכו ליהנות מחוויה נדירה, אבל גם כותרות יצאו מהערב המרגש בתל אביב-יפו.

לואיס פיגו, ששיחק כידוע גם בברצלונה וגם בריאל מדריד בימי השיא והערב בבלומפילד היה בנבחרת הוותיקים של הבלאנקוס, נשאל על ידי עיתונאים במקום על סדרת ההקלטות של פלורנטינו פרס שדלפה בימים האחרונים, בהן ניתן לשמוע את נשיא ריאל מדריד גם מטנף עליו וטוען שהוא הרס את חדר ההלבשה.

"שוחחתי עם פלורנטינו פרס על ההקלטות. בשיחות פרטיות שמוקלטות, דברים יכולים לצאת מהקשרם וזה מה שקרה לו. שוחחתי איתו ומבחינתי הנושא הזה סגור, הוא התנצל בפניי וכך הנושא הסתיים".

לואיס פיגו | קובי אליהו

מהצד של ברצלונה היה זה חאבייר סביולה שהתראיין. "הארנבון" התלהב מאוד מהאווירה בבלומפילד ואמר בסיום: "שמחנו לחזור לשחק ולפגוש חברים שלא ראינו הרבה שנים וגם נהנינו מאוד מישראל מהאווירה, אשמח לחזור".

סביולה גם נשאל על עתידה של ברצלונה והארכת חוזהו של מסי ואמר: "יהיה מוזר לראות אותו משחק בקבוצה אחרת, אני מאמין שדברים יסתדרו ושהוא יישאר בברצלונה. אני מאוד מקווה שברצלונה תיאבק על זכייה בליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי