לאחר כארבע שנים: הסתיים המאבק המשפטי בין ברצלונה לניימאר

ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הברזילאי אמנם הפסיד במשפט בשנה שעברה ונדרש לשלם לאקסית 6.7 מיליון יורו, אולם הקטלונים הודיעו היום על סיום ההליך "באופן דידותי"

(גודל טקסט)

ארבע שנים של מאבק משפטי הסתיימו היום (שני), כאשר ברצלונה הודיעה כי הסכסוך המשפטי מול ניימאר הסתיים "באופן ידידותי". כזכור, הכל החל בקיץ 2017, אז פריז סן ז'רמן ניצלה את סעיף השחרור של הברזילאי בחוזהו בברצלונה ורכשה אותו תמורת 222 מיליון יורו – אלא שהחלוץ, חרף עזיבתו, פתח תוך זמן קצר בהליך משפטי נגד ברצלונה בטענה לסכומי עתק שמגיעים לו.

לטענת נציגיו של ניימאר, בהארכת החוזה האחרונה שלו בברצלונה, ב-2016, הוכנס סעיף מענק חתימה שמן במיוחד לאור "נאמנותו למועדון", סכום שמצטרף לכ-22 מיליון יורו שלטענת ניימאר לא שולמו לו עוד מ-2013. לכן, ניימאר ואביו תבעו את ברצלונה בסכום בגובה 43.6 מיליון יורו – והקטלונים השיבו בתביעת נגד על הפרת החוזה.

כידוע, ביוני 2020, בדיון האחרון בין הצדדים בבית המשפט בברצלונה, הפסיקה הייתה לטובת המועדון ומכאן שניימאר נדרש לשלם לאקסית 6.7 מיליון יורו, סכום שכולל בחובו פיצויים והוצאות משפטיות. כעת, כך לפי הודעת ברצלונה, הושג פתרום לשביעות רצון כל הצדדים: "ברצלונה מודיעה כי הליך משפטי מול ניימאר הסתיים בצורה ידידותית. נחתם הסכם בין המועדון לסיים כדי לסיים את שלושת התיקים המשפטיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי