דפאי: "לא אכפת לי שיקראו לי מרדן, על המגרש זה דבר חיובי"

ממפיס דפאי | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

חלוץ הרכש של ברצלונה התראיין לתקשורת הקטלונית ולא התרגש מהטענות על אופיו: "האם סוארס היה מניף כל כך הרבה גביעים אם הוא היה הבחור הכי נחמד על המגרש?". וגם: קבלת הפנים, הקעקועים ומדוע בחר בבלאוגרנה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

פחות משלושה שבועות נותרו למשחקה הראשון של ברצלונה בליגה הספרדית בעונת 2021/22, ובזמן שבמועדון עובדים על קבלת האישורים לחידוש החוזה של ליאו מסי, שחקני הרכש שהצטרפו לבלאוגרנה הקיץ מנסים להתאקלם במהרה לקראת תחילת המסע שלהם בשורות מחזיקת גביע המלך. אחד מהם, ממפיס דפאי, התראיין היום (שלישי) ל"ספורט" ול"מונדו דפורטיבו" ועוד לפני פרסום הראיון המלא במהדורות העיתונים, בתקשורת הקטלונית עלו חלק מהדברים שאמר השחקן בן ה-27.

ההולנדי, שכבר הספיק לכבוש במשחק הכנה, סיפר על יומו הראשון בקבוצה: "כולם היו נחמדים אליי. קבלת הפנים בחדר ההלבשה הייתה נהדרת וזה מאפשר לי להרגיש מאוד בנוח. כמובן שרמת האימונים גבוהה, אבל זה משמח אותי כי הרגשתי שזה מה שאני צריך", אמר דפאי. "מדוע בבחרתי בברצלונה? זה מועדון גדול, שלדעתי מתאים לסגנון המשחק שלי. ואני אוהב את העיר הזו. יש לא מעט סיבות".

החלוץ התייחס לטענות מסוימות בנוגע לתדמיתו: "לא אכפת לי שיקראו לי מרדן. למעשה, אני רואה בזה משהו חיובי על המגרש. האם סוארס היה מבקיע כל כך הרבה שערים ומניף כל כך הרבה גביעים אם הוא היה הבחור הכי נחמד על המגרש? אני לא יודע למה ל'מרדן' יש קונוטציה כזו שלילית".

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | Eric Alonso / Contributor

עוד הוסיף דפאי: "אני מרגיש טוב. מבחינתי זו ברכה להיות כאן. מן הסתם שזה מעייף להופיע לכל כך הרבה ראיונות ואירועים, אבל אני עושה את זה עם הרבה אנרגיות וסבלנות. נהניתי מהשבוע הראשון ומהמשחק הראשון שלי".

על הקעקועים: "לא קשה להבחין בהם, כי הם הולכים איתי לכל מקום. הראשון היה על הזרוע שלי. הייתי בן 15, התחלתי בגיל צעיר מאוד ומאז אני אוהב לעשות קעקועים. חלק הם משפטי מוטיבציה, אחרים זיכרונות – גם טובים וגם רעים".

בנוסף, ההולנדי אמר: "כשאתה מגיע לאצטדיון ומבקר במוזאון, אתה מקבל תחושה של היסטוריה חיה. אתה רואה את הגביעים וזה הרגע שבו אתה מבין שהגעת למועדון גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי