אלאבה חיובי לקורונה, המספר 11 נלקח מגארת' בייל

גארת' בייל
גארת' בייל | GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images

הרכש היחיד של ריאל מדריד הקיץ נדבק בנגיף. אסנסיו קיבל את החולצה שלבש הוולשי מאז הגעתו לבלאנקוס, אך בסביבתו של הקיצוני לא מתרגשים. בספרד נתנו את הקרדיט על מכירת וראן לזידאן וטענו שהבלם הרגיש לא מוערך

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

פחות מיממה לאחר שנסגרה מכירתו של רפאל וראן למנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד התבשרה היום (רביעי) כי שחקן ההגנה הבכיר בסגל שלה, דויד אלאבה שהגיע מבאיירן מינכן הקיץ, נמצא חיובי לקורונה. האוסטרי מצטרף לקארים בנזמה ברשימת הנדבקים של הבלאנקוס, במה שכנראה ימנע ממנו להשתתף במשחק ההכנה נגד מילאן ב-8 באוגוסט, בו תערוך ריאל את החזרה הגנרלית שלה למשחק הפתיחה בליגה נגד אלאבס.

בינתיים, תהליך הנידוי של גארת' בייל נמשך והיום דווח בספרד כי הוולשי איבד את המספר שהתנוסס על גב חולצתו מאז שהגיע לריאל ב-2013. כעת, מרקו אסנסיו ישחק עם הספרה 11 על גבו במקומו של בייל, ששב מהשאלה לטוטנהאם. ב"אס" נכתב כי בסביבתו של שחקן הכנף רואים בהחלטת הקבוצה לגזול ממנו את המספר כאקט קומי וחסר חשיבות, כשהם ממשיכים להבטיח כי "הוא יישאר בריאל מדריד".

מעבר לכך, בתקשורת במדריד ממשיכים להתייחס לעסקת וראן וב"מארקה" סימנו את זינדין זידאן בתור האדם שצריך לקבל את הקרדיט על ההכנסה הגדולה שהניבה מכירתו של הבלם. "50 מיליון תודות לזידאן", נכתב ברמיזה לסכום ששילמה מנצ'סטר יונייטד לבלאנקוס. "זידאן דחף את ריאל לשלם 10 מיליון יורו על ילד בן 18 מלאנס, וכל השאר היסטוריה – כזו שהכניסה לריאל 50 מיליון יורו. 'ZZ' ראוי לקרדיט על הבאתו ועל 'הדחיפה' לעזיבתו, כי למעשה הפרידה המאמן היוותה גורם מכריע בהחלטתו של וראן לעזוב".

באשר לבלם עצמו, בספרד הבהירו כי הוא היה יכול לעזוב הרבה לפני, שכן הוא לא היה מרוצה מכך שלא התייחסו אליו כ"בלתי מעורער" בריאל מדריד. "הצל של ראמוס היה גדול מדי וזה נתן לווראן להבין שלא מעריכים אותו כראוי, מכל הבחינות", נכתב ב"מארקה".

וראן וזידאן. הפרידה הביאה לעזיבת הבלם | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי