ריאל הכחישה את עזיבת "לה ליגה": "פרסום שקרי לחלוטין"

טוני קרוס, לוקה מודריץ' | Helios de la Rubia/Real Madrid via Getty Images

ב"מונדו דפורטיבו" המזוהה עם ברצלונה נכתב שהבלאנקוס מעוניינים לעזוב בעקבות מצבם הכלכלי ומערכת היחסים עם ראשי הליגה, המועדון מיהר להכחיש ותקף את העיתון: "פרסום שמטרתו היא להפריע לנו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי עזיבת ליאו מסי, האם הכדורגל הספרדי בדרך לרעידת אדמה נוספת? על פי דיווח ממש לא שגרתי שפורסם הבוקר (שבת) ב"מונדו דפורטיבו", ריאל מדריד שוקלת לעזוב את הליגה הספרדית וזאת בעקבות מצבה הכלכלי הקשה ומערכת היחסים הרעועה שלה עם ראשי הליגה.

ריאל מדריד מיהרה להכחיש: "לאור המידע שפרסם העיתון "מונדו דפורטיבו", ובו נאמר שהמועדון שלנו רוצה לעזוב את הליגה הספרדית, ריאל מדריד רוצה להבהיר שהפרסום הוא שקרי לחלוטין, כמו גם אבסורדי ובלתי אפשרי וכי הוא מתכוון רק להפריע לנו בשגרת היום היום במועדון".

על פי הדיווח באתר שמזוהה עם ברצלונה, המטרה של הבלאנקוס היא לעזוב את הליגה ולהצטרף לליגה בכירה אחרת, כאשר הליגות שהוזכרו הן הפרמיירליג, הסרייה א' וכן הבונדסליגה.

אחת הסיבות מבחינת ריאל היא מערכת היחסים הרעה בין נשיא המועדון פלרונטינו פרס לבין נשיא הליגה חאבייר טבאס, שכידוע תמך במיזם הסופר ליג, אולם חזר בו לאחר איומים מצד אופ"א. עוד נטע בספרד כי טבאס לא עדכן את פרס בנוגע להסכם שחתם עם משקיעים חדשים.

פלורנטינו פרס | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי