קומאן על שריקות הבוז לגריזמן: "לא מבין ולא אוהב את זה"

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה | אימג'בנק GettyImages, David Ramos

מאמן ברצלונה יצא להגנתו של הצרפתי שהוחלף ב-1:2 על חטאפה: "הוא מגיע לעבוד". בשורה לנבחרת ישראל בנוגע לבריית'ווייט? התגובות והמספרים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בברצלונה נשמו לרווחה בעת הישמע שריקת הסיום אמש (ראשון) בקאמפ נואו, כאשר הקטלאנים ניצחו 1:2 את חטאפה. הקבוצה של רונאלד קומאן הוליכה 0:1 משער מוקדם של סרג'י רוברטו (2) כאשר ממפיס דפאי החזיר את היתרון למארחת לאחר שוויון זמני של סנדרו. האורחת לא הייתה רחוקה מלהשוות, כאשר ברצלונה הלכה אחורה כדי לשמור על יתרונה, מהלך שלא אפיין את הבלאוגרנה בשנים האחרונות.

אנטואן גריזמן שוב לא הצליחה לכבוש וספג שריקות בוז מחלק מהאוהדים בקאמפ נואו. כמוכן, סרג'יו רוברטו שנפגע במהלך המשחק והוחלף סובל משבר בצלע, כאשר מהמועדון נמסר כי "קצב ההחלמה שלו יקבע את מהירות החזרה שלו". בנוסף, מרטין ברייתווייט סובל מאי נוחות בברך שמאל, כל זאת שמונה ימים לפני המפגש בין נבחרת דנמרק לנבחרת ישראל.

שחקן ברצלונה אנטואן גריזמן
ספג בוז מהאוהדים. גריזמן | GettyImages, David Ramos

תגובות

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן אמר בסיום: "זה הגיוני להתקשות לפעמים בכדורגל. אי אפשר כל הזמן להיות בשיא והיום לא הצגנו את אותה יכולת כמו שהצגנו מול סוסיאדד. בעונה שעברה היו משחקים כמו זה שלא הצלחנו להוציא את הנקודות, והיום הצלחנו לנצח, וזה חשוב מאוד".

על שריקות הבוז של אוהדי ברצלונה לגריזמן אמר ההולנדי: "זה לא נראה ונשמע טוב. נכון שהוא התקשה מעט והיה חסר מזל, אבל אי אפשר לשרוק בוז לבנאדם שמשקיע את המאמצים ומגיע לעבוד. אני לא אוהב את זה ולא יכול להבין את זה".

גאבי בן ה-17, שנכנס להופעת בכורה בליגה: "אני אמסגר את החולצה הזאת ואתלה אותה בחדר. הייתי מאוד עצבני בהתחלה, אבל נתתי את כל מה שיש לי. כרגע אני הבנאדם הכי מאושר בעולם, חלמתי על הרגע הזה מאז שאני ילד".

המספרים

* השער שכבש סרג'י רוברטו מול חטאפה הוא השער המוקדם ביותר שהבקיעה ברצלונה בליגה תחת קומאן (99 שניות).

* ממפיס הפך לשחקנה הראשון של ברצלונה מאז ססק פברגאס ב-2011 שמעורב לפחות בשער אחד בכל אחת משלוש הופעותיו הראשונות כשחקן הקבוצה.

* הבישול של פרנקי דה יונג לממפיס הוא שיתוף הפעולה ההולנדי הראשון שמוביל לשער בליגה הספרדית מאז השילוב בין קלאס יאן הונטלאר ואריאן רובן במדי ריאל מדריד ב-2009, והראשון בברצלונה מאז פטריק קלייברן וג'ובאני ואן ברונקהורסט ב-2004.

* ברצלונה איימה סך הכול שבע פעמים על שערה של חטאפה, נתון שלילי אותו רשמו רק פעם אחת ב-18 השנים האחרנות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי