פאטי ייעדר כחודש. אחרי התקרית: ברצלונה שוב תנסה להיפטר מקוטיניו

play
בברצלונה יקווה שהפציעה לא חמורה | GettyImages, MIGUEL RIOPA
מופע הצלות של דה חאה לא עזר: 0:2 משכנע לסיטי על יונייטד בדרבי 03:18

הקטלאנים איבדו יתרון של 0:3 מול סלטה ויגו, אבל אלה לא החדשות הרעות היחידות: הכישרון הצעיר שוב מושבת, הברזילאי עורר זעם אחרי שסירב להיכנס כמחליף. דה יונג זעם: "אין לנו אופי". סרג'י תירץ: "הפציעות אילצו אותי לעשות הרבה שינויים"

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)

עונת הבלהות של ברצלונה נמשכת: אחרי ה-0:1 הקשה על דינמו קייב בליגת האלופות, הקטלאנים היו בדרך הבטוחה לניצחון חוץ ראשון בליגה. סרג'י עמד על הקווים וראה את פאטי, בוסקטס וממפיס קובעים 0:3 מהיר עוד לפני ההפסקה. אלא שאז כל מה שהיה יכול להשתבש, השתבש עבור הקטלאנים שאיבדו את פאטי ואריק גרסיה בגלל פציעות בהפסקה. סלטה ויגו השתלטה על המגרש וחזרה ל-3:3 מדהים משער של יאגו אספס שהשלים צמד בדקה ה-96, דקה אחרי תוספת הזמן המקורית.

בבוקר שאחרי המשחק קיבלה ברצלונה עוד חדשות רעות: פאטי אובחן עם פציעה משמעותית בקרסול, ולפי הערכות יושבת לפחות בחודש הקרוב.

אנסו פאטי, שחקן ברצלונה
רק זה היה חסר להם. פאטי נפצע | אימג'בנק GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

פרנקי דה יונג זעם לאחר המשחק על תוספת הזמן הארוכה ואמר: "השופט סימן חמש דקות תוספת זמן, אבל זה לא הספיק לו. כשאנחנו מפסידים, תמיד מוסיפים עוד 2 או 3 דקות. זו הייתה סטירה מהדהדת לפרצוף שלנו. במחצית השנייה שכחנו לשחק, אין לנו אופי".

סרג'י, שעמד על הקווים בפעם האחרונה לפני שצ'אבי לוקח פיקוד, ניסה לתרץ: "כשלקבוצה הזו לא יהיו הרבה פצועים, היא תעשה דברים גדולים. המחצית השנייה לא הייתה מה שקיווינו, לא הצלחנו לצאת מהלחץ שלהם. החילופים הכפויים שלי אילצו אותי להרבה שינויים, אבל אין תירוצים".

ממפיס דפאי התקשה להסביר את הקריסה: "קשה להסביר דבר כזה ולנתח, אנחנו מאוד מתוסכלים".

פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה
פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה | רויטרס

אגב, בתקשורת הקטלאנית טוענים שסרג'י תכנן להכניס את קוטיניו במקום פאטי, אך נאלץ להכניס את אלחנדרו באלדה הצעיר. הסיבה: המאמן ביקש מקוטיניו לערוך חימום מהיר, אך זה התנהל באיטיות והרתיח את המאמן, שהותיר אותו על הספסל למרות המצוקה בהתקפה.

העיתונאים הספרדים שאלו על כך את סרג'י, שהתחמק ואמר: "לא שמתי לב לזה, התרכזתי במשחק. ב-10 ימים שאני כאן ניסיתי להכניס כמה שיותר שחקנים לעניינים. אני חייב לקבל החלטות והוא לא שיחק היום".

ב"ספורט" טוענים שקוטיניו יהיה אחד הנפגעים הגדולים מהפיטורים של קומאן, והוא מיועד לעזיבה בחלון ההעברות של ינואר. קוטיניו הבקיע שער בודד העונה בליגה במדי בארסה. הוא פתח ארבע פעמים בהרכב ובכל הפעמים הוחלף. בעונה שעברה הפלופ הברזילאי כבש רק שני שערים ובכל מקרה הקטלאנים יפסידו המון כסף על השחקן, שיצטרך למצוא קבוצה חדשה בקרוב ככל הנראה.