ריאל בפער היסטורי על ברצלונה, אנצ'לוטי: "מפתיע שהם כ"כ מאחור"

play
שחקני ריאל מדריד קארים בנזמה, אדוארדו קמאבינגה חוגגים | רויטרס
דורטמונד לא הסתדרה בסגל חסר והפסידה 2:1 בלייפציג 03:08

הבלאנקוס עם יתרון חסר תקדים על היריבה המושבעת אחרי 12 מחזורים. ויניסיוס בדרך לחוזה חדש, גובה סעיף השחרור: מיליארד יורו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד ממשיכה להשקיף על ברצלונה הדועכת מלמעלה – והפער בין השתיים נראה גדול יותר מאי פעם. אחרי הניצחון 1:2 אמש (שבת) על ראיו וייקאנו שהחזיר את הבלאנקוס לפסגה, הם נמצאים במצב חסר תקדים – ב-30 השנים האחרונות, למעשה מאז שהחל עידן שלוש הנקודות, הם מעולם לא הובילו על ברצלונה בפער של 10 נקודות במחזור ה-12.

אבל בזמן שבארסה הולכת ומסתבכת, מחליפה מאמנים ומתבססת בעיקר על כישרונות עתידיים, ריאל נראית עוצמתית ובשלה, ואפילו קרלו אנצ'לוטי כבר מופתע מהפער. "לא האמנתי שברצלונה תהיה כל כך מאחורינו. זה מפתיע ובלתי צפוי. מצד שני, היא מסוגלת לסגור את הפער", אמר אנצ'לוטי שחגג את ניצחונו ה-100 כמאמן ריאל. "אי אפשר להיות שמחים מהבעיות שלהם. צ'אבי מגיע עכשיו, ואני בטוח שהוא יעשה שינוי. אני מאחל לו הצלחה, וזוכר שזאת עונה ארוכה מאוד וליגה שקולה מאוד".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי
מברך את צ'אבי אבל יודע: המשימה שלו קשה. אנצ'לוטי | רויטרס

ב"אס" ציינו עם עקיצה מתבקשת לברצלונה ש"עם קרלו אנצ'לוטי, ריאל מדריד היא זו שמשחקת טיקי-טאקה", וציינו את האופי של הבלאנקוס, שממשיכים לנצח גם כשהיכולת לא מרשימה במיוחד. "ברור שיש לנו הרבה מה לשפר, אבל מתוך ששת המשחקים האחרונים ניצחנו בחמישה, אז כנראה שהמצב די טוב", אמר טוני קרוס.

חדשות טובות נוספות מבחינת ריאל נוגעות להמשך דרכו של ויניסיוס, שנמצא בעיצומה של עונת פריצה מרשימה. לפי דיווחים, שחקן הכנף הברזילאי נמצא במו"מ מתקדם עם הבלאנקוס על חוזה חדש לשש שנים. שכרו השנתי של ויניסיוס ישודרג וצפוי לעמוד על כ-10 מיליון יורו לשנה, וסעיף השחרור החדש יעמוד על לא פחות ממיליארד יורו.

מדובר בהצהרת כוונות מבחינת הבלאנקוס, על רקע הדיווחים שהם שקלו לוותר על ויניסיוס במסגרת המו"מ עם פריז סן ז'רמן לצירופו של קיליאן אמבפה. כעת בונים בקבוצה על שני השחקנים גם יחד. בנוסף, לפי הדיווחים ריאל לא מתכוונת לוותר גם על האפשרות להחתים את ארלינג הולאנד, גם אם לא ברור כיצד תממן את כל ההחתמות הללו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי