בתיווכו של דקו: "ברצלונה במו"מ עם באזל לגבי ארתור קבראל"

play
מהאדום כחול של באזל לאדום כחול של ברצלונה? ארתור חוגג | GettyImages
צ'אבי, מאמן ברצלונה, עם הנשיא ז'ואן לאפורטה 00:21

ב"ספורט" טוענים שהקטלאנים מנהלים מו"מ לגבי הסקורר הברזילאי וינסו לרכוש אותו בינואר תמורת לא פחות מ-15 מיליון יורו. מאמצים להכשיר את פאטי למשחק מול באיירן מינכן

(גודל טקסט)

העזיבה של מסי והבעיות בליבו של סרחיו אגוארו, הותירו את ההתקפה של ברצלונה דלילה מאוד ומאז שגם פאטי נפצע הקטלאנים מאוד מתקשים להבקיע. זה לא סוד שבמועדון מחפשים בנרות חלוץ 9 שיגיע כבר בינואר ועל פי ה"ספורט" הקטלאני, החלוץ הזה עשוי להיות ארתור קבראל.

החלוץ הברזילאי בן ה-23 של באזל, שמתנשא לגובה של 1.86 מ', נמצא בכושר שיא בשוויץ וכבש 23 שערים (8 בישולים) ב-24 משחקים רשמיים של הקבוצה. על פי הדיווח הקטלאנים כבר מנהלים מו"מ להחתמתו של החלוץ, כאשר "המתווך" בעסקה הזו הוא דקו, שמשמש בבארסה כסקאוט שעוקב אחרי שחקנים בברזיל ופורטוגל. בבארסה כאמור מעוניינים לצרף כבר בינואר את החלוץ, לו יש חוזה בבאזל עד קיץ 2023. השוויצרים, כך על פי הדיווח, לא יערימו יותר מדי קשיים במכירתו אך לא ימכרו אותו בפחות מ-15 מיליון יורו.

ארתור קבראל באזל
מהאדום כחול של באזל לאדום כחול של ברצלונה? ארתור חוגג | GettyImages

בתוך כך, בקבוצה כבר חושבים על המשחק הכי חשוב שמצפה להם עד כה העונה – בחוץ נגד באיירן מינכן בעוד שבועיים. כזכור, הקטלאנים לא הצליחו לנצח את בנפיקה והמשמעות היא שהם ככל הנראה יהיו חייבים לנצח את הבווארים האימתניים כדי להעפיל לשמינית הגמר.

ב"אל מונדו" מדווחים שאנסו פאטי נמצא בשלבים מתקדמים בהחלמה שלו ובמועדון יעשו מאמצים כבירים להכשירו למשחק הזה. מי שעוד עשוי לפתוח לצד פאטי וממפיס הוא עוסמאן דמבלה, שנכנס כמחליף נגד בנפיקה והראה ניצוצות. ברצלונה מגלה שיפור משמעותי עם צ'אבי על הקווים, אבל כבשה רק שער אחד בשני המשחקים איתו וגם הוא היה בפנדל של ממפיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי