ריאל מדריד חזרה מפיגור ל-1:2 על סביליה

play
גולאסו. ויניסיוס | GettyImages, Denis Doyle
תקציר הליגה האירופית: מונאקו - ריאל סוסיאדד 1:2 02:15

קארים בנזמה מקרוב (33) ו-ויניסיוס עם שער ענק (87) סידרו לבלאנקוס ניצחון ליגה רביעי ברציפות. רפא מיר כבש ראשון (12)

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה הספרדית הגיע הערב (ראשון) כשריאל מדריד ניצחה 1:2 את סביליה בקרב צמרת מסקרן. מוקדם יותר, ריאל סוסיאדד מעדה עם 1:0 בחוץ את אספניול ואתלטיקו מדריד חלפה על פניה ועלתה למקום השני עם 1:4 אצל קאדיס. בטיס גברה על לבאנטה במשחק שפתח את היום.

ויניסיוס שחקן ריאל מדריד חוגג שער
גולאסו. ויניסיוס | GettyImages, Denis Doyle

ריאל מדריד – סביליה 1:2

מפה לשם הבלאנקוס כבר עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות ועם פער של ארבע נקודות בפסגה. ריאל מדריד פתחה לא טוב ורק בזכות הצלות של דייויד אלאבה וטיבו קורטואה לא ספגה שערים נוספים אחרי הראשון, אבל בסופו של דבר קארים בנזמה דחק מקרוב ו-ויניסיוס עם שער ענק נוסף (התשיעי שלו בליגה העונה) סידרו למארחת שלוש נקודות יקרות.

דקה 12: שער! אקוניה הגביה קרן, רפא מיר נותר משום מה חופשי לחלוטין ברחבה ונגח מדויק פנימה, 0:1 לסביליה

דקה 16: רפא מיר כמעט השלים צמד מהיר, אבל הבעיטה שלו נהדפה על ידי אלאבה. טוני קרוס איבד ומיר קיבל הזדמנות נוספת ובעט, אבל טיבו קורטואה בלם אותו.

דקה 31: לוקאס אוקמפוס עבר בקלות את קאסמירו ובעט נהדר, אבל לרוע מזלו הבעיטה שלו נעצרה במשקוף.

דקה 33: שער! אדר מיליטאו בעט מרחוק, יאסין בונו הדף לא טוב אל הקורה וקארים בנזמה נותר לבד ודחק מול שער ריק פנימה את ה-1:1

דקה 87: שער! מיליטאו שלח כדור ארוך לעבר ויניסיוס, שהשתלט נהדר, חלף על פני שני שומרים ושיגר פצצה עם רגל ימין אל החיבורים הרחוקים, בונו עוד נגע בכדור, אבל לא יכול היה לעשות יותר מזה, 1:2 ענק לריאל מדריד

מריו הרמוסו עם אנטואן גריזמן שחקני אתלטיקו מדריד
כבש ובישל. אנטואן גריזמן עם מריו הרמוסו | רויטרס

קאדיס – אתלטיקו מדריד 4:1

רביעייה ב-30 דקות הרגיעה את האלופה שאיבדה נקודות בשלושה מחמשת המחזורים הקודמים והסתבכה גם בליגת האלופות לאחר ההפסד הביתי 1:0 למילאן. הבצורת של לואיס סוארס אמנם התארכה למשחק חמישי, אבל אחרי מחצית מאכזבת היה זה תומר למאר שנגח לרשת בדקה ה-56 וחגג שער ראשון בראש ב-203 משחקיו בליגות הבכירות. אנטואן גריזמן בעט בנגיעה פנימה את השני בדקה ה-70 אחרי הכנה מצד ימין של מרקוס יורנטה, והמחליף אנחל קוראה חגג בדקה ה-76 אחרי מהלך יפה של צירופי מסירות ובישול של מתאוס קוניה שנכנס יחד איתו שלוש דקות לפני כן. צ'וקו לוסאנו צימק עבור המארחת בדקה ה-86, אבל מיד גריזמן בישל לקוניה את הרביעי. קאדיס עדיין ללא ניצחון ביתי ורק נקודה מעל הקו האדום.

שחקן בטיס חואנמי
חואנמי | אימג'בנק GettyImages

בטיס – לבנטה 1:3

בטיס לא עוצרת. אחרי שגברה 0:3 על אלצ'ה וחגגה העפלה לשלב הבא בליגה האירופית בתום 0:2 על פרנצווארוש, הירוקים-לבנים רשמו ניצחון שלישי ברציפות והכניעו את לבנטה לראשונה לאחר שישה משחקים, בדרך לצמרת הגבוהה.

חואנמי עם שלושער ראשון בקריירה (תוך 24 דקות – 54, 63 ו-78) הפך פיגור מוקדם לאחר ששקודראן מוסטפי כבש כבר בדקה השביעית.

יאנחל הררה שחקן אספניול כובש מול ריאל סוסיאדד
הדהים את סוסיאדד. יאנחל הררה | אימג'בנק GettyImages, Alex Caparros

אספניול – ריאל סוסיאדד 0:1

הפתעת העונה הולכת ומאבדת מומנטום, אחרי שאיבדה את הפסגה בעקבות 0:0 ביתי נגד ולנסיה ביום ראשון האחרון, והמשיכה להפסד 2:1 נגד מונאקו בליגה האירופית. הפעם הבאסקים נחלו הפסד ראשון מאז מחזור הפתיחה מול ברצלונה. יאנחל הררה הקשר הוונצואלי הכריע בדקה ה-77 והוביל את הקטלאנים לניצחון ביתי חמישי בשישה משחקים העונה. סוסיאדד עדיין שנייה, אך יכולה לנשור עד למקום הרביעי אם סביליה ואתלטיקו מדריד תנצחנה במשחקים שלהן.

המחזור ה-15 בספרד יינעל ביום שני עם המשחק בין אוסאסונה לאלצ'ה.