סרחיו אגוארו הופיע לראשונה בפומבי: "אני מרגיש טוב"

play
נראה מבודח. אגוארו | צילום מסך, צילום מסך
הפצצה של ברנרדו וההצגה של ליברפול בדרבי: שערי המחזור ה-14 באנגליה 04:46

הארגנטינאי שדווח כי עשוי לפרוש בשל הבעיות בליבו העלה סרטון בפלטפורמת טוויץ' בו שידר מסר מרגיע והודה על התמיכה בו"

(גודל טקסט)

מפריך את השמועות על פרישה? סרחיו אגוארו ערך הערב (שישי) הופעה פומבית ראשונה מאז הסיבוכים שעבר בלבו במהלך משחק הליגה הספרדית מול אלאבס בתחילת נובמבר. הארגנטינאי, שצפוי להודיע על פרישה מכדורגל בקרוב בשל המצב הרפואי בו נמצא, העלה סרטון בשירות הסטרימינג טוויץ', והבטיח כי מצבו טוב ואין סיבה לדאגה. בנוסף, הודה אגוארו לכולם על התמיכה.

"אני לא הולך לדבר הרבה על כל זה", אמר אגוארו. "אתם כבר יודעים היטב שאני מרגיש טוב, ורציתי להודות לכולם על התמיכה שקיבלתי ברשתות החברתיות, ובכל המדיומים והפורמטים. הרבה אנשים כתבו לי, אז אני רוצה להודות להם". השחקן שהחל את העונה בברצלונה לאחר עשור במנצ'סטר סיטי נראה מבודח, ועסק בעיקר במשחקי וידאו במהלך התכנית.

סרחיו אגוארו
נראה מבודח. אגוארו | צילום מסך, צילום מסך

כזכור, ברצלונה הודיעה שהארגנטינאי ייעדר כשלושה חודשים בגלל הבעיות שהתגלו בליבו לאחר אותו משחק מול אלאבס שבו הוא הוחלף לפני המחצית בשל כאבים בחזהו. זמן קצר לאחר השמועות הראשוניות על כך שהוא עומד לפרוש, אגוארו צייץ לעוקביו וטען שהוא עדיין מקווה לחזור בעוד 3 חודשים, בהתאם כמובן להמלצות הרופאים. אלא שהעיתונאי הקטלאני ג'רארד רומרו דיווח לפני כשבועיים שהבעיות בליבו הכריעו את הארגנטינאי, שיערוך מסיבת עיתונאים ויודיע רשמית על פרישה מוקדם מהמתוכנן.