מאמן ולנסיה תוקף: "ברצלונה בחובות וקונה שחקנים, איפה הפייר פליי?"

play
פראן טורס, ברצלונה | אתר רשמי, ברצלונה
סיכום שנה - קליפ פספוסים 03:14

בורדלאס תוהה: "להחתים את פראן טורס כשיש חובות של 300 מיליון יורו? איך זה אפשרי?". על צ'אבי: "לא הופך את הקבוצה לבכירה, יש מעט ניסים בכדורגל"

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)

לצד העונה הרעה מבחינה מקצועית, ברצלונה חווה בשנה האחרונה משבר ענק מבחינה כלכלית, שהצליח להשפיע רבות על המועדון. הקטאלנים נאלצו להיפרד מהשחקן הגדול בתולדתיהם, ליאונל מסי, שעזב לאחר שלא היה יכול לחתום על חוזה בשל מגבלות הליגה הספרדית. בנוסף, הקבוצה צירפה בקיץ האחרון שחקנים בהעברה חופשית בלבד, וגם אותם היא הייתה יכולה לרשום רק לאחר שכמה מחברי הסגל הסכימו לקצץ בשכרם. עם זאת, חלון ההעברות של החורף הגיע, ואיתו נדמה שגם המשאבים של ברצלונה חזרו.

מאמן ולנסיה חוסה בורדלאס
לא מבין מאיפה הכסף. בורדלאס | אימג'בנק GettyImages, Manuel Queimadelos/Quality Sport Images

עוד לפני שחודש ינואר החל הספיקו הקטאלנים להשלים רכישה מרשימה כששילמו 55 מיליון יורו כדי לצרף את פראן טורס ממנצ'סטר סיטי, כאשר גם אלברו מוראטה על הכוונת כמו כן, נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה לא שולל אפשרות שאחד השחקנים הכי מבוקשים בשוק, ארלינג הולאנד, ינחת גם כן בקאמפ נואו. השינוי במדיניות הרכש של הקבוצה העלתה סימני שאלה רבים בספרד, והיום (שלישי) מאמן ולנסיה חוסה בורדלאס הביע את דעתו הנחרצת בנושא.

לברצלונה יש חובות של 300 מיליון יורו והיא החתימה את פראן טורס. הם גם הולכים לצרף את מוראטה והנשיא הודיע שיהיו עוד, כולל הולאנד. איך זה אפשרי? איפה ה"פייר פליי"?

צ'אבי מאמן ברצלונה
בתקופתו כשחקן המאמן לא היה מרוצה מתיקו מול 10 שחקנים. צ'אבי | רויטרס

לאחר מכן, בורדלאס גם נתן את דעתו בנוגע למינוי צ'אבי כמאמן הקבוצה: "הם החתימו אותו והם רואים שהוא לא מביא אותם למאבק על ליגת האלופות ולא הופך אותם לאחת הקבוצות הטובות ביותר. זו המציאות, יש מעט מאוד ניסים בכדורגל".

אחרי שהשלימו את הסיבוב הראשון בליגה, העטלפים של בורדלאס מדורגים במקום התשיעי בליגה עם 27 נקודות. ברצלונה נמצאת במקום החמישי, עם 31 נקודות, והיא רחוקה נקודה מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי