הדרבי חודש, בטיס ניצחה את סביליה בדרך לרבע גמר הגביע

play
בתום התמודדות סוערת, בטיס ברבע גמר גביע המלך. קנאלס חוגג | GettyImages, Fran Santiago
לאחר שפוצץ וחודש: בטיס גברה 1:2 על סביליה ועלתה לרבע גמר הגביע 01:17

לאחר שפוצץ בשבת, חודש הדרבי של סביליה - קנאלס הכריע לטובת המארחת (73). ולנסיה הדיחה את הסינדרלה של המפעל עם 0:1 קטן. במסגרת הליגה, אלצ'ה הפתיעה את ויאריאל

(גודל טקסט)

בצל פיצוץ הדרבי האנדלוסי בין סביליה לבטיס בשמינית גמר הגביע הספרדי וחידושו הערב (ראשון), היום התקיים קרב נוסף על כרטיס לרבע גמר גביע המלך, בו ולנסיה ניצחה 0:1 את אתלטיקו בלארס הצנועה מהליגה השלישית וקטעה את סיפור הסינדרלה שלה בדרך לשמונה האחרונות.

במשחק היחיד שנערך במסגרת הליגה, אלצ'ה מהתחתית גברה 0:1 על ויאריאל ועצרה את רצף הניצחונות שלה.

שחקני ולנסיה חוגגים
עצרו את הסינדרלה. שחקני ולנסיה חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Cristian Trujillo/Quality Sport Images

אתלטיקו בלארס – ולנסיה 1:0

הקבוצה מהליגה השלישית כבר הדיחה מוקדם יותר העונה מהגביע את חטאפה וסלטה ויגו מהליגה הבכירה, כך שהיא קיוותה להדהים גם את העטלפים. עם זאת, האורחת דאגה לנפץ את האשליה כבר בדקה הראשונה, כאשר מרקוס אנדרה, ששיתף פעולה אשתקד עם שון וייסמן במדי ויאדוליד, הבקיע את השער היחיד בהתמודדות. מחזיקת הגביע מעונת 2018/19 חוזרת לשלב רבע הגמר אחרי שאשתקד הודחה ב-16 האחרונות, עם התקווה שיחד עם חוסה בורדלאס היא תצליח לשחזר את ההישג מלפני שלוש עונות.

סרחיו קנאלס שחקן בטיס חוגג שער
בתום התמודדות סוערת, בטיס ברבע גמר גביע המלך. קנאלס חוגג | GettyImages, Fran Santiago

בטיס – סביליה 1:2

המשחק שהופסק אמש בדקה ה-40 בשל זריקת מקל שפגע בראשו של ז'ואן ג'ורדן, וחודש היום החל מאותה דקה במצב של 1:1. המארחת, שבשל החפץ שנזרק מיציע אוהדיה הופסק המשחק, היא זו שהצליחה להכריע את ההתמודדות, שנערכה אל מול יציעים ריקים. בדקה ה-73 סרחיו קנאלס נהנה מבישול של וויליאם קרבאליו וקבע למעשה מהפך לזכות בטיס, שפיגרה 1:0 משער של פאפו גומס, לפני שער השוויון של נאביל פקיר, אשר לאחריו החלה המהומה.

סביליה לא הצליחה למצוא מענה, ובסיום 1:2 לחבורה של מנואל פלגריני – שעולה לרבע הגמר על חשבון יריבתה העירונית.

לוקאס בויה, חלוץ אלצ'ה
ניצחון יקר לאלצ'ה. בויה | אימג'בנק GettyImages, Aitor Alcalde

אלצ'ה – ויאריאל 0:1

הצוללת הצהובה הייתה בסוף שנת 2021 במומנטום נהדר ורשמה שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, מהם ארבעה בליגה, אבל 2022 ממש לא מאירה לה פנים. אחרי שהפסידה לספורטינג חיחון בגביע וסיימה ב-2:2 ביתי מול אתלטיקו מדריד בליגה, היום היא נכנעה בחוץ למי שהייתה מרחק שתי נקודות מהקו האדום וכעת הגדילה את יתרונה מאלאבס לחמש. מי שהכריע את המפגש לקראת הסיום היה החלוץ הארגנטינאי לוקאס בויה, שבדקה ה-78 קבע את תוצאת המשחק.