בטיס התבססה במקום השלישי אחרי 0:4 גדול על אלאבס הקורסת

play
בורחה איגלסיאס שחקן בטיס חוגג שער | GettyImages, Quality Sport Images
שער נפלא למודריץ', עצירת פנדל גדולה של קורטואה: ריאל זכתה בסופרקופה 04:29

אחרי הניצחון בגביע על סביליה בדרבי האנדלוסי הנפיץ, הירוקים להטו גם בליגה. איגלסיאס (צמד), קנאלס וחואנמי הכניעו את הקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום

קבוצות: אלאבס בטיס
(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגה הספרדית, שהחל עוד בחוד שעבר עם משחק שהוקדם בין אתלטיק לבילבאו לריאל מדריד, חודש הערב (שלישי) עם שני משחקים, כאשר במפגש המוקדם בטיס הביסה 0:4 בביתה את אלאבס והתבססה במקום השלישי. בהמשך, קאדיס תארח את אספניול.

סרחיו קנאלס, שחקן ריאל בטיס חוגג
הבקיע שער נהדר בחגיגה של הירוקים. קנאלס חוגג | אימג'בנק GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images

בטיס – אלאבס 0:4

אחרי שהעפילה לרבע גמר הגביע עם 1:2 על היריבה העירונית סביליה בדרבי שהופסק בשל זריקת חפץ על שחקן האדומים, בטיס חזרה למסגרת הליגה וסיפקה לאוהדיה סיבה נוספת לחגוג עם תצוגת כדורגל מרהיבה מול יריבה קורסת. בורחה איגלסיאס שבר בצורת בליגה שהחלה בסוף אוקטובר והעלה את הוורדיבלאנקוס ליתרון בדקה ה-11, סרחיו קנאלס הכפיל בדקה ה-29 עם בעיטה נהדרת על סף הרחבה למשקוף ופנימה. איגלסיאס השלים צמד ארבע דקות להפסקה, חואנמי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-59.

בעקבות התוצאה, הקבוצה של מנואל פלגריני התבססה במקום השלישי ופתחה פער של ארבע נקודות על אתלטיקו מדריד וריאל סוסיאדד הדולקות אחריה. אלאבס, לעומת זאת, נשארה מתחת לקו האדום והיא סופרת ניצחון בודד ב-11 משחקים האחרונים בכל המסגרות, כאשר גם הוא הגיע בגביע המלך מול אונאמי החובבנית.

משחק נוסף:

קאדיס – אספניול 2:2
לקאדיס: אלברו נגרדו (55), איבן אלחו (91), לאספניול: מאנו מורלאנס (10), ראול דה תומאס (96)

כאמור, בטיס הבטיחה את מקומה בשמונה האחרונות בגביע הספרדי. שאר הקבוצות שהבטיחו עד כה את מקומן ברבע הגמר הן מאיורקה, ראיו וייקאנו, ולנסיה וקאדיס.