איבן ראקיטיץ' החמיץ פנדל בדקה ה-92, סביליה שוב מעדה

play
סביליה שוב פספסה הזדמנות להתקרב לריאל מדריד. ראקיטיץ' | GettyImages
לואיס הרננדס ערך בכורה, קאדיס הפסידה 2:1 לוולנסיה ועפה מהגביע 02:06

הקרואטי נעצר אצל שוער של אוסאסונה, שסחטה 0:0 ביתי. בראיס מנדס ציין בסטייל את הופעתו ה-150 עם צמד, שהעניק לסלטה ויגו 0:2 על ראיו וייקאנו. מהפכים בתחתית למאיורקה ואלצ'ה

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בלה ליגה יצא לדרך אמש עם ה-0:3 הביתי של חטאפה על לבנטה האחרונה ונמשך היום (שבת) עם מהפך של אלצ'ה שניצחה 1:3 את אלאבס בקרב תחתית ושני פנדלים של מאיורקה ב-1:2 על קאדיס. סלטה ויגו ניצחה 0:2 את ראיו וייקאנו, ובמשחק המרכזי של הערב, סביליה רשמה 0:0 מאכזב אצל אוסאסונה.

איבן ראקיטיץ' סביליה מול אוסאסונה
סביליה שוב פספסה הזדמנות להתקרב לריאל מדריד. ראקיטיץ' | GettyImages

אוסאסונה – סביליה 0:0

אם רק סביליה הייתה מנצלת את כל ההזדמנויות שריאל מדריד נתנה לה במחזורים האחרונים, היא הייתה צועדת כעת בפסגת הטבלה. בפועל, הקבוצה של ז'ולן לופטגי רשמה הערב תיקו שלישי ברציפות ונותרה במרחק של 3 נקודות מהבלאנקוס, אחרי מעידה מאכזבת מול יריבה לא מאיימת במיוחד. ואם לא די בנקודות ששמטה סביליה בפמפלונה, אז תוסיפו לכך את העובדה שאיבן ראקיטיץ' היה יכול להעניק לקבוצתו ניצחון קריטי בדקה ה-92, אבל בעט פנדל לידיו של השוער סרחיו הררה. האנדלוסים יקוו להתאושש בבית נגד אלצ'ה בשבוע הבא, אוסאסונה תתארח אצל ראיו וייקאנו.

בראיס מנדס שחקן סלטה ויגו
הקפיץ את סלטה למקום ה-10. בראיס מנדס | אימג'בנק GettyImages, Octavio Passos

סלטה ויגו – ראיו וייקאנו 0:2

הקבוצה של אנדוני איראולה מחזיקה במאזן הביתי השני בטיבו העונה, אבל בחוץ זה עולם אחר לגמרי והיא צברה רק חמש נקודות עד כה. סלטה ויגו ידעה לנצל את זה בדרך לניצחון בית שלישי ברציפות, בזכות צמד של בראיס מנדס. הקשר ציין את ההופעה ה-150 שלו עם שער כבר בדקה ה-12 וחגג את השני עם עקב חכם אחרי קרן של דניס סוארס בדקה ה-80.

משחקים נוספים

חטאפה – לבנטה 0:3
לחטאפה: אנס אונאל (1 ו-29), קרלס אלניה (90+5)

אלצ'ה – אלאבס 1:3
לאלצ'ה: פרה מייה (47 ו-58), פידל (86). לאלאבס: חוסלו (18)

מאיורקה – קאדיס 1:2
למאיורקה: סלבה סביליה (20 בפנדל), ודאט מוריץ' (66 בפנדל). לקאדיס: רובן אלקרס (8)

בראשון ברצלונה תארח את אתלטיקו מדריד, ריאל מדריד את גרנאדה.