סלטה תקפה את השופט שנתן לריאל מדריד 3 פנדלים: "נגמר לה המשבר"

play
שחקני סלטה ויגו מוחים נגד השופט במשחק מול ריאל מדריד | GettyImages, MIGUEL RIOPA/AFP
צ'לסי הושפלה, ליברפול וסיטי חגגו לפני משחק העונה: צפו בשערי השבת באנגל 03:04

התכולים זעמו על שלושה פנדלים שנשרקו, שניים מהם מפוקפקים. אספאס: "רק היה חסר שישרוק את הרביעי ויבעט בעצמו". נוליטו: "חוסר כבוד". קורטואה כיכב עם "הצלה ששווה חצי אליפות", והגיב: "כל הפנדלים הגיעו לנו"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד הצליחה להשכיח מעט את התבוסה בקלאסיקו עם ניצחון חוץ 1:2 על סלטה ויגו אתמול (שבת), אולם בכל הנוגע ליכולת, לבלאנקוס והאוהדים שלהם עוד נותרו סיבות רבות לדאגה. לא רק ששני השערים אותם כבש קארים בנזמה הגיעו בפנדל, אלא שהשריקות לאותן בעיטות עונשין מ-11 מטרים היו מפוקפקות למדי ובנוסף השוער טיבו קורטואה נאלץ להציל את קבוצתו מאיבוד נקודות.

קשה לראות את ריאל מסיימת את העונה ללא אליפות, לנוכח פער 12 הנקודות מסביליה השנייה, שאמנם קיימה משחק אחד פחות אבל תצטרך להתמודד הערב עם ברצלונה. ועדיין, הביצועים על כר הדשא לא ממש משכנעים וקרלו אנצ'לוטי בוודאי מוטרד מזה לקראת המפגש הראשון עם צ'לסי ברבע גמר ליגת האלופות ברביעי.

בנזמה כבש כאמור בפנדל את ה-0:1, ואחרי שנוליטו השווה זמנית עבור סלטה ויגו, הצרפתי זכה לבעיטה נוספת מהנקודה הלבנה אחרי שרודריגו ספק הוכשל ברחבה. השוער מטיאס דיטורו עצר את הבעיטה של החלוץ, אך כעבור חמש דקות בנזמה זכה להזדמנות לתקן אחרי שריקה הרבה יותר מפוקפקת לפנדל על פרלאן מנדי, וכך השלים צמד שהחזיר את היתרון בדרך לשלוש הנקודות. בסלטה ויגו, מטבע הדברים, ממש לא נותרו אדישים לשיפוט אשר לטענתם קיפח אותם באופן חמור.

קארים בנזמה, שחקן ריאל מדריד
ניגש שלוש פעמים לנקודה הלבנה ודייק פעמיים. בנזמה | אימג'בנק GettyImages, Octavio Passos

מאמן התכולים אדוארדו קואודט ביקר: "הפנדל השני נראה לי מפוקפק ובשלישי לא היה כלום. אין לי בעיה עם אף שופט, אבל חייבת להיות עזרה מה-VAR. השבוע כבר אין משבר בריאל מדריד". הקפטן יאגו אספאס היה הרבה יותר נחרץ: "רק היה חסר שהשופט ישרוק פנדל רביעי ויבעט בעצמו. נראה שהוא רצה שבנזמה יכבוש שלושער", אמר החלוץ והחמיא לקורטואה, "הוא השוער הכי טוב בעולם. אמרתי את זה לפני המשחק וכנראה שהוא שמע".

גם נוליטו, מבקיע השער של סלטה, הביע כעס: "אנחנו מועדון צנוע, אבל מגיע לנו כבוד כמו שאנחנו מכבדים את השופטים. זה גם ככה קשה להתחרות עם ברצלונה וריאל מדריד, והיום נהגו בנו בחוסר כבוד. יש כאלה שה-VAR איתם ואחרים שהוא רחוק מהם. כולנו טועים וגם השופטים, ב-VAR היו יכולים לעזור לו".

שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה הודף בעיטה נגד סלטה ויגו
הצלה ששווה חצי אליפות. קורטואה | אימג'בנק GettyImages, MIGUEL RIOPA/AFP

התקשורת במדריד היללה את קורטואה, במיוחד על הדיפה שלו לכדור חופשי של אספאס ש"שווה חצי אליפות", כפי שנכתב ב"אס". ב"מארקה" הוסיפו שלמרות התרומה של בנזמה, השוער הבלגי מתחרה חזק מולו על תואר שחקן העונה: "מזל שלמדריד יש את קורטואה", הודו שם בנוגע לניצחון הלא משכנע על סלטה.

השוער עצמו סיכם את המשחק כך: "אנחנו תמיד סובלים בבלאידוס. אני לא יודע אם היינו ראויים לשלוש הנקודות, הצלחתי להדוף כמה כדורים חשובים במחצית הראשונה. כל אחד משלושת הפנדלים שנשרקו לזכותנו היו הוגנים. נגד צ'לסי נצטרך לתת יותר, לפעמים חסרה לנו אינטנסיביות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי