דיווח: סוכנו של לבנדובסקי נפגש עם ברצלונה, שמפעילה עליו לחץ

play
שוב הבקיע נגד האקסית. לבנדובסקי | GettyImages, Matthias Hangst
באיירן אלופה בפעם העשירית ברציפות עם 1:3 על דורטמונד, שער נהדר לגנאברי 04:40

בפגישה עם פיני זהבי הובהר לו שהקטלאנים מוכנים להציע לו חוזה לשנתיים עם שכר של עד 35 מיליון יורו לעונה. בספרד טוענים שהחלוץ כבר ביקש לעזוב את באיירן מינכן. וגם: הפרשה האנטישמית של עבדה שוב בכותרות

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

רוברט לבנדובסקי הולך ומתקרב לברצלונה, שמצידה קרובה להחתים את החלוץ שהיא כל כך השתוקקה לו מאז העזיבה של לואיס סוארס. בתקשורת הקטלאנית מדווחים בשעות האחרונות שפיני זהבי, סוכנו הישראלי של חלוץ באיירן נפגש אמש במסעדה בברצלונה עם מתאו אלמני חבר הנהלת בארסה והשניים דנו במעבר של השחקן לקאמפ נואו.

בשיחה שקיימו השניים הצדדים דנו בעיקר בתנאיו של הפולני, כאשר הקטלאנים על פי הדיווח מוכנים לשלם לשחקן שכר גבוה של בין 30 ל-35 מיליון יורו לעונה בחוזה לשתי עונות, עם אופציה לעונה נוספת. מדובר בחוזה יפה עבור שחקן שהוא הסקורר הכי גדול באירופה בשנים האחרונות, אך מאידך גם כבר לא צעיר (34).

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה מול רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן
ישחקו יחד בעונה הבאה? לבנדובסקי ופיקה | רויטרס

במקביל, בברצלונה מפעילים לחץ על השחקן לעזוב את באיירן מינכן, שם יש לו חוזה לעוד עונה אחת ואם הוא לא יאריך את חוזהו הוא יוכל לעזוב את הבווארים בחינם בקיץ הבא. מוקדם יותר, חסן סליהמידז'יץ', המנהל המקצועי של באיירן מינכן הכחיש את השמועות שלבנדובסקי יימכר גם לא תמורת 50 מיליון יורו. אלא שעזיבה של הפולני נראית כרגע יותר מריאלית ובבאיירן כבר סימנו מחליפים פוטנציאליים כמו דרווין נונייס ואפילו ארלינג הולאנד.

בברצלונה ישנה אופטימיות זהירה גם לגבי עוסמאן דמבלה, שכזכור עדיין לא חתם על חוזה חדש. ב"אל מונדו" טוענים שבמועדון נפגשו שוב עם סוכנו של הצרפתי מוסא סיסוקו והצדדים מתקדמים בדרך להארכת חוזה, אחרי שהיה נדמה שהשחקן יעזוב בקיץ.

עבדה נגד ישראל
הפוסט המדובר של עבדה נגד ישראל | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

ובינתיים, ב"אל מונדו" חזרו לעסוק בפרשת עבדה, השחקן המרוקאי שגרם למועדון לא מעט נזק בגלל פוסט שכתב באינסטגרם. כזכור, השחקן המוסלמי הצעיר של בארסה העלה לאינסטגרם סרטון עם הכיתוב "FUCK ISRAEL". הפוסט הזה גרם לסערה גדולה והוא נמחק כעבור מספר שעות. ההערכות היו שברצלונה דרשה מהשחקן למחוק את הפוסט, אבל מקורות במועדון הקטלאני טוענים שאין להם קשר למחיקה הזו והם לא היו מעורבים בכך בכלל.

כידוע, ברצלונה הייתה אמורה לקיים בקיץ 2021 משחק ידידותי נגד בית"ר ירושלים, אך הוא בוטל אחרי לחצים גדולים של הרשות הפלסטינית. חואן לאפורטה נשיא ברצלונה ידוע בשל יחסיו הטובים עם ישראל והוא ביקר מספר פעמים בארץ.