"אל תשקרו!": ולנסיה הגיבה בזעם לשמועות על קרלוס סולר וברצלונה

play
קרלוס סולר שחקן ולנסיה חוגג שלושער, מאחוריו אורוש ראצ'יץ' | רויטרס
מריחים אליפות: לאאו סידר למילאן ניצחון יקר על פיורנטינה 01:54

ב"אס" פרסמו שלכוכב יש סיכום עם בארסה לעונה הבאה, בוולנסיה הכחישו בתוקף: "אנחנו במו"מ איתו להארכת חוזה". וגם: עתידו של דפאי ובשורת פאטי

(גודל טקסט)

אחרי שלושה הפסדי בית רצופים, ברצלונה חזרה לעצמה אמש (ראשון) עם ניצחון 1:2 על מאיורקה. שערים של ממפיס דפאי וסרג'יו בוסקטס החזירו את הקטלאנים למקום השני וקירבו אותם להבטחת הכרטיס לליגת האלופות, אבל המשחק סיפק בשורה נוספת, אולי אפילו חשובה יותר, עבור המועדון: אנסו פאטי חזר מעוד פציעה, קיבל יחס חם מהאוהדים בקאמפ נואו, והראה חלק מהניצוצות שהפכו אותו לאחת ההבטחות הגדולות בכדורגל העולמי.

"הקאמפ נואו הגיב בטירוף לקאמבק של פאטי", כתבו ב"מארקה", וצ'אבי הוסיף: "הוא שחקן מיוחד מאוד, וגם עכשיו, כשהוא עדיין לא בקצב או בכושר הפיזי שהוא צריך להיות בו, הוא עדיין מרשים מאוד באימונים. החזרה שלו טובה מאוד למועדון, אלו חדשות נפלאות עבור כל אוהד של ברצלונה". צ'אבי חשף שהוא מתכוון להשתמש בפאטי בעיקר כחלוץ מטרה, ולא כשחקן כנף. "עבורי, הוא קודם כל שחקן בעמדה 9. לדעתי, זאת העמדה שתוציא ממנו את מלוא הפוטנציאל", אמר, ובמועדון מקווים לנצל את המשחקים שנותרו עד לסיום העונה כדי להחזיר אותו לכושר מקסימלי. גם ג'ורדי קרויף התייחס לפאטי ואמר ש"חשוב מאוד שהוא חזר לשחק כדורגל תחרותי".

שחקן ברצלונה אנסו פאטי נכנס כמחליף במקומו של פייר אמריק אובמיאנג
הרגע שהרים את הקאמפ נואו. פאטי נכנס כמחליף | רויטרס

מי שגורם למועדון כאב ראש חיובי, הוא ממפיס דפאי. ההולנדי שלא מרבה לשחק מאז מינויו של צ'אבי, פתח בהרכב, כבש את השער הראשון ונבחר לאיש המשחק, וב"מונדו דפורטיבו" הודו אחרי המשחק ש"אף אחד לא יודע מה לעשות עם ממפיס" בנוגע לעתידו במועדון. גם צ'אבי דחה את העיסוק בעתידו של ההולנדי ואמר בסיום: "אין צורך לדבר על זה כרגע, כי נותרו לנו עוד משחקים חשובים. אני יכול לספר שממפיס מתאמן בצורה מעולה, היה לו שבוע פנטסטי. שחקן מהסוג שלו תמיד רצוי בברצלונה. עם האופי שלו והיכולות שלו, הוא שחקן שעושה הבדל". ג'ורדי קרויף התחמק אף הוא ואמר בנושא: "עוד לא דיברנו איתו לגבי העונה הבאה. זה טוב מאוד שהוא הבקיע את השער הראשון, אבל כרגע אנחנו מתרכזים בעונה הזו וזה לא יהיה נכון לדבר על הנושאים האלה בפומבי"

צ'אבי הוסיף: "אני מרוצה מאוד מהתוצאה, היום היה קריטי מבחינתנו לנצח וכולם עשו עבודה נהדרת. זה משחק שהיינו צריכים לנצח בו 0:3, אבל הם הצליחו לחזור ל-2:1. כל השבוע דיברנו על להפחית את כמות הטעויות ובסופו של דבר יצא שבדקות הסיום באמת התקשנו. אני שמח מאוד שאנסו פאטי חזר. פיקה מנסה לחזור, אבל הוא סובל מכאבים".

מאמן הקטלאנים התייחס גם ליריבה הגדולה ריאל מדריד, שהבטיחה את האליפות: "אני רוצה לברך את ריאל על הזכייה הראויה שלה באליפות. עכשיו המטרה שלנו היא לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו עד סיום העונה כדי להבטיח את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה".

ממפיס דפאי, ברצלונה, חוגג
כאב ראש. דפאי | רויטרס

פרנקי דה יונג הוסיף: "שיחקנו די טוב, למרות שתמיד יש מקום לשיפור. הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו לאחר רצף ההפסדים שהיה לנו. השער של מאיורקה לא פגע לנו בביטחון, זה תמיד חשוב לנצח בבית, ולנצח בכלל. הייתה לי שיחה טובה עם צ'אבי. אני מרגיש בטוח בעצמי, והמאמן אומר שהוא מאמין בי גם, אז כולם מרוצים. הלחץ הוא טוב, כי הוא עוזר לי להוציא מעצמי את המיטב".

ההולנדי התייחס לעונה שעברה על קבוצתו: "לא היינו טובים השנה וזו הסיבה שלא היוונו תחרות לריאל מדריד. אנחנו מקווים שנהיה טובים בעונה הבאה. אנחנו רוצים לסיים במקום השני בליגה הספרדית כדי להתחרות על הסופר קאפ הספרדי בעונה הבאה".

שחקן ולנסיה קרלוס סולר
ברצלונה? ולנסיה לא מתכוונת למכור אותו. קרלוס סולר | אימג'בנק GettyImages, David S. Bustamante

בתוך כך, בברצלונה כבר חושבים על העונה הבאה ואחד השמות שהוזכרו לא אחת כמועמדים לחזק את הקבוצה הוא קרלוס סולר, שחקנה המצטיין של ולנסיה. ב"אס" דיווחו אמש שלבארסה יש כבר סיכום עם השחקן לעונה הבאה, אלא שולנסיה ממש לא אהבה את הדיווח הזה והוציאה תגובה עם הכיתוב "אל תשקרו".

בהודעה שהוציאה ולנסיה היא מסרה שאין לה שום סיכוי עם ברצלונה לגבי סולר ומאידך היא פתחה במגעים עם סוכנו של השחקן להארכת חוזהו עם המועדון. סולר בן ה-25 משחק בעמדת הקשר וכבש כבר 11 שערים העונה, בדיוק כפי שכבש בעונה שעברה. ברצלונה כבר החתימה כמה שחקנים מוולנסיה שהשתלבו מצוין בשנים האחרונות כשהבולטים שבהם הם ג'ורדי אלבה וגם דויד וייה, שהיה חלק מדור הזהב של המועדון.